sâmbătă, 2 aprilie 2016

Fake vs Original




       Ce e mai bine sa cumparam?

 Adidasi originali sau adidasi fake ieftini?!




       Din liceu am inceput sa imi placa sa ma imbrac sport, ma simt foarte bine in adidasi sau ghete sport. Cel mai mult mi-am cumparat si inca imi cumpar fie ca sunt adidasi sau balerini Puma si Nike, cred ca stiti o pereche de adidasi originali incepe de la 200-300 lei, in special in perioada reducerilor, depinde de model, anul acesta am zis sa nu mai dau asa multi bani pe adidasi si sa imi iau si eu, ca tot erau la mare cautare pe grupurile de pe facebook, adidasi Nike air force fake la 100 lei, am zis macar un an ma tin ca na, ce se poate intampla, si s-a intamplat, nu dupa un an cum credeam eu ci dupa nici 10 purtari s-au rupt si arata jalnic de parca ii am de 2-3 ani nu de cateva luni, nu se sterg bine, oricum nu ii mai port.

     Cum aratau adidasii, apropo i-am luat de pe olx, am ramas un pic blocata, pentru ca cand i-am primit nu aveau cutie, erau intr-o punga, ok am trecut cu vedere, insa nici comozi nu erau, am zis frate ce am luat eu aici, am lasat si comoditatea si na a trebuit sa ii port, dar doar alea 10 purtari ca apoi nu aveam ce sa le mai fac, o sa vedeti in poze ce si cum.
     Am vrut sa ii bag la masina de spalat, sau in cada sa ii spal insa nu am indraznit pentru ca la cum aratau dupa cateva purtari, am zis ca sigur mai ramane decat talpa de ei, si pe acestia am sa ii port cand merg la tara ca sa nu distrug alta pereche. 
    Nu va recomand sa va luati adidasi la 100 de lei, m-am lasat pacalita de pretul mic dar nu m-am gandit ca sunt de calitate foarte proasta, fiind contrafacuti, fabricati in China unde materialele sunt foarte ieftine, mana de lucru la fel, cel mai bine va luati din magazin, ori de pe site-urile care aduc produse originale cum ar fi originals sau zorilestore.
    Pe google puteti gasi diferite articole despre diferentele dintre o pereche de adidasi originali si unii fake si totul incepe de la pret, cei care sunt foarte ieftini e clar  ca sunt contrafacuti, apoi talpa, logo-ul etc.



Dupa 10 purtari




    In februarie am intrat pe diferite site-uri din Romania insa nu prea am gasit ce vroiam eu, la Bucuresti nu aveam timp sa merg, am zis hai sa intru pe ebay sa vad ce gasesc si chiar am gasit, adidasi Nike Jordan, la doar 96$, sunt model 2010 ceva de genul si sunt modele relistate, pretul este mic pentru ca sunt modele ce nu s-au vandut si... Am platit 36 $ transportul, cam mare ce-i drept insa a meritat, apropo au ajuns in 10 zile in tara din SUA, ii port de o luna si jumatate si nici nu se cunoaste ca sunt purtati, foarte comozi, cei mai buni adidasi ever..:)
   Prima oara intrasem pe ebay sa caut adidasi Jordan ca ai Adelinei Pestritu insa nu mi-au placut asa mult, erau si mai scumpi, 120 sau 140 $ nu mai tin minte, dar am gasit altii, poza o gasiti mai jos care imi plac la nebunie.

   Cand vine vorba de confort si de a avea un lucru bun si de calitate e mai bine si mai convenabil sa va luati un produs original, pentru ca investesti acum 500 - 600 lei, insa ii ai 2 - 3 poate chiar 4 ani, noi fetele nu ne luam asa multi adidasi deci se merita, 2 perechi maxim, asa cu cei fake dai 100 - 150 lei pe ei si in 2- 3 luni iti trebuie altii ca se rup, se murdaresc etc.
   Balerini mi-am luat acum 2 saptamani de pe originals, sunt Puma originali, am dat 134 lei cu tot cu transport, si imi plac mult de tot, in special baretele, am mai avut acum 2 ani o pereche de balerini Puma insa erau din material textil, albi si se murdareau foarte repede, vara eram mai tot timpul in parc iar toti copii erau in picioarele mele, si am zis stop anul acesta imi iau balerini din piele si asa am facut alegerea perfecta, sunt foarte comozi si se potrivesc mai multor tinute.



   



Va las un link de pe originals in care ne spune cum deosebim tenesii Converse originali de cei fake. 

6 comentarii:

  1. foarte interesant ,poate ne invatam minte sa nu mai luam orice,pentru ca apoi ne pare rau

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult baleeini Puma. Interesant articolul, eu chiar imi doream niste air max-uri si costa vreo 500 de lei in magazin iar pe net am gasit si cu 250. Acum chiar nu o sa mai comand

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt de principiul: Suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine.
    Totusi, acum cativa ani am vazut la tarabe in piata niste pantofiori de vara, sport, galbeni. Asa de mult mi-au placut, incat i-am cumparat pentru o vara, pentru plimbarile prin parc si mers pe bicicleta. Nu au fost prea ieftini pentru ca se purta mult galbenul atunci si ma gandeam ca o sa tina destul incat sa ma satur eu de purtat, dar nu a fost asa. I-am incaltat de 3 ori si s-a rupt talpa transversal la unul dintre ei, iar la celalalt a aparut o gaura imensa in zona calcaiului( zona cu fagure, care nu mai ai cum sa o repari).
    De atunci m-am invatat minte si nu mai cumpar orice imi gadila privirea, chiar daca pretul nu este foarte mic.

    RăspundețiȘtergere
  4. DE pe OLX se iau multe tepe. Eu m-am lamurit si nu-mi mai trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  5. DE pe OLX se iau multe tepe. Eu m-am lamurit si nu-mi mai trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum ma bucur ca nu prea imi plac aceste firme, caci daca imi placeau cu siguranta imi luam si eu teapa :( .

    RăspundețiȘtergere