sâmbătă, 9 aprilie 2016

buzzsilan




          Experienta mea cu Silan (BUZZStore)





     La sfarsitul lunii martie am primit mail de la echipa BUZZStore in care am fost anuntata ca m-au ales pentru a testa noul balsam de rufe cu uleiuri esentiale Silan Soft&Oils. Am fost foarte fericita. am raspuns mail-ului si mi-am exprimat dorinta de a participa, iar la cateva zile m-a sunat curierul si mi-a adus gratuit cutia minune :)

   Particip de cateva luni la campaniile de testare BUZZStore insa acum am fost aleasa, daca vreti sa va incrieti accesati acest link si urmariti cu atentie pagina de facebook buzzstore pentru a fi la curent cu toate campaniile noi aparute si pentru a participa la concursurile pe pe pagian lor.

   Acum sa revenim la campania Silan...





  Am primit in cutie ( foarte frumos aranjate ):

- o sticla Silan pentru testare
- 10 mostre silan + 10 pliante
- un umeras din satin cadou de la Silan
- pliant pentru mine

   In cateva zile am dat mostrele impreuna cu pliantele prietenelor mele, au fost intalniri parfumate si pline de povesti despre noul balsam de rufe Silan care parfumeaza rufele si ramane mirosul chiar si dupa purtatre, am ramas placut impresionata de acest balsam pentru ca am intins rufele dupa spalare pe balconul deschis si rufele miroseau chiar si dupa 2-3 zile de stat afara la aer, cand intru pe balcon ma intampina un parfum foarte placut si rufele sunt moi, unele chiar nu mai au nevoie de calcare pentru ca se usuca foarte frumos. Pana sa fiu aleasa la aceasta campanie nu folosisem Silan, va spun sincer ca este singurul balsam de rufe care are un parfum asa placut si cel mai important este ca se pastreaza foarte mult.

  Ma bucur ca am fost aleasa sa particip la aceasta campanie, pentru ca acum stiu ce balasam sa folosesc mereu pentru hainele familiei, in special pentru cele ale copiilor care sunt spalate cel mai des. Apropo si copii au smtit parfumul, dupa ce ii imbrac ii aud prin casa "Mami da ce frumos miroase bluza mea!" si ma simt mandra si fericita ca le place.

  Prietenii care au testat noul Silan sunt foarte multumti!! Unii m-au intrebat daca mai am sa le dau :)))










     Daca se putea transmite parfumul prin monitor ati intelege de ce iubesc asa de mult acest balsam Silan :) il ador, vorbesc serios :)






 Voi ati incercat noul Silan?

Kisses,
CandyBlog

4 comentarii:

  1. Si eu il testez si sunt foarte multumita.Miroase foarte foarte bine.Tocmai am improspatat mirosul hainelor de primavara pe care le aveam in sifonier.Am folosit aceest balsam si , in apa, este putin uleios...lasand o senzatie de ,,moale", catifelat

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi l-am cumparat si intr-adevar miroase extraordinar de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi l-am cumparat si intr-adevar miroase extraordinar de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, dar l-am mirosit acum cateva zile intr-un supermarket si mi-a placut mult, o sa il cumpar :) .

    RăspundețiȘtergere