luni, 28 martie 2016

Happyness





         Pentru ca iubesc florile... si ele pe mine...



      S-a intamplat in august de ziua mea, in urma cu 3 ani, veneam de la serviciu, copii erau la mama si urma sa ma duc sa ii iau, dupa ce deschid usa ma impedic de un cos si nu stiam ce cauta acolo, cand ridic privirea toata casa era plina cu flori, cosuri si vaze mari cu flori galbene, roz, rosii si albe, si un miros, vai, atat de frumos ca iti venea sa le iei pe toate in brate. Nu stiam ce cautau acolo, dar am aflat imediat pentru ca l-am vazut pe iubi venind bucuros spre mine cu o cutie mare... oare ce o fi? (a fost in gandul meu) nu a zis nimic, mi-a dat cadoul sa-l desfac si a asteptat frumos langa mine, da cred ca ghicesti a fost un inel dar pus intr-un set de cutii de la mic la mare. am cam avut de lucru pana am ajuns la el, dar a fost minunat in special aranjamentele florale, o minunatie.  Orice cadou este mult mai special, dupa parerea mea, pentru mame, sotii, prietene, iubite, soacre, surori daca ai alaturi si o floare.

    Ador inelul, il port mereu, insa fara acele minunate flori nu ar mai fi fost surpriza la fel, cel mai mult mi-a placut ca a tinut cont de florile mele preferate, le iubesc pe toate si ele pe mine insa ca toata lumea am si eu preferatele mele :)

   Curioasa din fire, l-am intrebat de unde a luat toate florile atat de frumoase, cum a reusit sa le aduca pe toate, atatea intrebari au avut un singur raspuns, mi-a spus : "Iubire, totul este foarte usor, un singur click si ai livrarea florilor romantice in Bucuresti, asa am resuit sa-ti fac surpriza, am primit totul acasa. Nu as fi reusit singur sa merg sa cumpar atatea flori, am dat un telefon, am spus ce preferinte am, pentru ca atunci cand comanzi iti poti creea buchetul perfect dupa bunul plac."
    Am zis 'iubire tocmai mi-ai dat o super idee,  cand este ziua vreunui prieten sau a cuiva din familie, ce-i drept avem familia mare, nu trebuie sa mai stam prin magazine sa cautam cadoul perfect, ii facem un super cadou care sigur il va impresiona si ii va place, totul fiind foarte simplu intram pe floraria online, dam o raita pe site si comandam florile impreuna cu alte cadouri pe care le gasim tot acolo, curierul duce florile iar comanda ajunge la domiciliu. Mai usor si mai frumos de atat nu se poate.'
    Discutand cu sotul despre ideea mea, suna pe telefon nasul nostru suparat ca nu ii gaseste nasei un cadou, nu stia ce sa faca, si am luat telefonul si i-am zis ' Nasule, am o super idee, vino la noi pentru ca avem un site cu livrari de flori in Bucuresti unde pe langa buchetul cu flori cadou mai poti adauga si cadouri speciale, nasa va fi foarte incantata, te asigur!'


   


 
 
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016
   

4 comentarii:

  1. Oh Doamne <3 Si eu iubesc muuult tare florile <3

    RăspundețiȘtergere
  2. super idee,romantic sotul cu putin ajutor din partea florilor surpriza a fost complete ,minunat ,eu iubesc florile si le prefer in locul cadourilor

    RăspundețiȘtergere
  3. ADOR FLORILE.ESTE INTERESANT, ROMANTIC, INGENIOA SI PLACUR SA PRIMESTI UN ASTFEL DE DAR .

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac florile. Mai ales aranjamentele florale, cosurile cu flori etc.

    RăspundețiȘtergere