miercuri, 30 martie 2016

Evenimente



             
            Cum am primit diploma de angajata lunii!?



         De curand m-am angajat la o firma de transport maritim, sunt secretara unuia dintre directori, iar una dintre sarcinile mele este si organiarea de evenimente sau conferinte.
        Astazi am sa va povestesc despre cum am reusit sa organizez cel mai de succes eveniment pentru care seful mi-a inmanat diploma de angajata lunii.
 
       Nu lucram de foarte mult timp, iar intr-una din zile m-a chemat seful in birou, zambea si mi-a spus : '' Adela, in 2 zile primim vizita unor parteneri din Marea Britanie si am nevoie de tine sa imi organiezi cel mai reusit eveniment de afaceri, pentru ca trebuie sa inchei acest contract urgent!!!"
      Nu mai organizasem pana atunci nici un eveniment, nu stiam cu ce sa incep, intrasem putin in panica dar am tras aer in piept, m-am calmat si am deschis laptopul si am inceput sa caut o locatie pentru eveniment, aveam nevoie de o locatie in centru iar gandul mi-a sarit rapid la un hotel, pentru ca partenerii firmei erau straini iar confortul lor era foarte important pentru noi.

      Am gasit hotelul Golden Tulip Times, mi-a placut foarte mult pentru ca se afla aproape de centrul istoric al Bucurestiului, firma noastra fiind aproape, am vrut sa ofer sansa oaspetilor sa exploreze orasul sau sa mearga la cumparaturi.

      Hotelul se ridica la nivelul oricaror asteptari, multumind chiar si cei mai pretentiosi oaspeti. Beneficieaza de un etaj (etajul 9) cu 3 sali de conferinte, cu lumina naturala, aer conditionat si echipamente specifice moderne. Prima sala se numeste Belverde are priveliste spre Piata Muncii si este perfecta pentru traininguri, seminarii, prezentari si work-shop-uri, a doua sala  Panorama este sala mare de conferinte cu priveliste la Palatul Parlamentului, spatiu generos si lumina naturala ofera un impact vizual spectaculos si ultima sala o constructie in semicerc numita Ronda este sala perfecta pentru conferinte, coctailuri, lansari de produse, simpozionuri, prezentari etc.
     
     Am ales pentru acel eveniment sala Belverde, iar seful mi-a spus ca am facut alegerea perfecta pentru prezentare, iar dupa incheierea cotractului i-am condus la etajul 10 la Clubul Skyline ce gazduieste evenimente si intalniri private, iar datorita domului de sticla privelistea este minunata asupra imprejurimilor si a noii Arene Nationale.

    Oaspetii au fost foarte incantati in primul rand de locatie unde s-au simtit extraordinar, mi-au multumit ca le-am oferit sansa sa viziteze minunatul nostru oras si ne-au promis ca vor reveni cat de curand cu familiile in vacanta.

 





Articol scris pentru Spring SuperBlog 2016

5 comentarii:

  1. Un loc elegant si protocolar, o locatie foarte inspirata, imi place mult cum arata iar privelistea este adorabila. Emotii si suspans si in final titlul de angajat al lunii.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu eleganta localului nu dai gres niciodata ,iar daca mai ai si o priveliste uimitoare este perfect ,

    RăspundețiȘtergere
  3. Un eveniment foarte bine organizat si intr-o locatie superba nu se putea sa nu-ti aduca recunostinta sefului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine e de tine ca stai la Bucuresti :) Arat tare frumos hotelul. Felicitari pentru diploma :**

    RăspundețiȘtergere