sâmbătă, 5 martie 2016

Elmiplant Bioten



 Review - Crema exfolianta Bioten cu miere si samburi de caise




     Cred ca am mai bine de o luna de cand incerc sa fac acest reivew si tot timpul intervine ceva insa nu ma las pana nu il termin, pentru ca este absolut minunata, a facut minuni cu tenul meu si inca face ;)
   
     Am luat-o din Kaufland cu 12 lei din cat imi amintesc anul trecut in ianuarie, nu am folosit-o imediat ce am luat-o ci dupa ce a inceput sa imi apara pe frunte o iritatie de care nu stiam cum sa scap si asa am descoperit cat de buna este, exfolieaza tenul, il curata foarte bine datorita samburilor de caise, care nu zgarie ( particulele nu sunt nici mari nici mici, potrivite pentru curatarea tenului)

    Cum o folosesc:

- aplic o cantitate mica pe fata apoi prin miscari circulare o intind pe toata fata, evitand zona ochilor si a gurii,
- dupa aplicare o mai las cateva secunde, apoi o indepartez cu apa claduta, de obicei o folosesc la dus pentru ca imi este mai usor sa o indepartez.
- tenul ramane curat si improspatat,
- o folosesc o data pe saptamana :)



   Dupa folosire am observat ca tenul meu a devenit mai fin, mai curat si am scapat de iritatia de pe frunte dupa doar 2 utilizari.
   Tenul meu este uscat iar aceasta crema este pentru tenul normal si mixt insa mi s-a potrivit de minune. Imi place pentru ca tenul nu ramane lipicios sau uscat dupa folosire ci este luminos, curat si iti lasa o senzatie de bine, cateodata o folosesc si pentru indepartarea machiajului.

 





Va plac produsele Bioten?                                                                                                              


Kisses,                                                                                                                                        
EVAblog                                                                                                                                          

   

2 comentarii:

  1. nu l-am incercat ,dar cred ca am sa-l cumpar daca mai este in Kaufland,si eu am o iritatie pe obrazi ,poate scap cu aceasata crema ,mersi

    RăspundețiȘtergere