duminică, 6 martie 2016

Curatenia de primavara




            Primăvara a venit 

      MarketOnline și Rohnson ne dau o mana de ajutor!



     Buna dragilor!

  Suntem la inceput de primavara, curatenia a inceput in aproape toate casele, totul este frumos, curat si straucitor, insa la mine acasa este inceput de primavara in fiecare zi :)) cand ai doi copii mici e greu sa mentii curatenia :)

  Acum s-au mai marit si au inceput usor usor sa inteleaga cum se mentine curatenia, dar in urma cu 3 ani cand fetita avea aproape 2 ani era inceput de primavara, cald afara, ii facusem baie iar pe atunci inca purta scutec si am luat o pudra sa ii dau sa nu se irite si intre timp a sunat telefonul care era la incarcat in bucatarie si a trebuit sa raspund, greseala mea a fost ca din graba am uitat cutia cu pudra langa pat, nu a durat mult conversatia la telefon dar atat a avut nevoie bubulina mea, pentru ca, cand m-am intors in camera tot patul era alb, pe jos erau numai linii, parca fusese un spiridus al iernii la noi in camera si cand am intrebat-o "ce ai facut mamico aici?" mi-a zis "SURPRIZA!!" in gandul meu "multumesc de surpriza dar sper sa fie ultima :)"





   Sigur va intrebati cum am reusit sa curat, ei bine acum vine partea interesanta, aveam un aspirator mai vechi cei drept dar am zis ca altfel nu am cum sa reusesc, zis si facut, l-am pus in priza am inceput sa aspir iar cand m-am uitat in spatele meu si am vazut un praf alb ce se ridica din parchet am zis ''ce am facut?'', toata pudra ce o aspirasem iesea pe cealalta parte, intr-un final am luat matura am umezit-o si usor usor (acum mi se pare amuzant, insa chiar am muncit foarte mult sa scap de ea) am terminat :)

   In fiecare an tehnologia vine mereu in ajutorul nostru, curatenia deja a devenit o joaca, totul este mult mai simplu si mai usor de facut. 
   Cam de vreo luna sunt in cautarea unui aspirator bun cu functi multiple, da nici acum nu l-am schimbat pe cel vechi (shame on me), unul profesional, bun, silentios care sa isi face treaba asa cum trebuie iar casa sa fie mereu curata, pregatita pentru oaspeti, pentru ca sunt genul de om caruia ii place sa aibe casa plina cu oameni frumosi.

   Ei bine am gasit cel mai bun, profesional si perfect aspirator, curiosi? 


   Magazinul MarketOnline.ro are o gama vasta de produse din care multe sunt aspiratoare profesionale insa doar unul mi-a atras atentia, pentu ca este un aspirator cu filtrare prin apa, creat special pentru confortul caselor noastre, cu un consum de 1550W, praful si mizeria sunt extrase intr-un recipient de colectare iar filtrul HEPA reține 99,99 % din particulele mai mari de 0,3 microni, capacitate 15 L, da el chiar exista, nu este un vis, este creat de Rohnson si se numeste Rohnson Aquatech R144 care vine in ajutorul nostru, imbunatatindu-ne viata si sanatatea pentru ca filtrarea prin apa previne imprastierea prafului astfel devenind cel mai igienic tip de aspirator.

 

  
      Aspiratorul are inclus in pachet perie pentru aspirare umeda sau uscata, perie in forma de T, perie rotunda, dispozitiv colturi si maner ergonomic pentru transport.

     Este un vis devenit realitate pentru multe dintre noi, timpul dedicat curateniei este injumatatit astfel putem petrece momente frumoase in compania celor dragi.


Articol scris pentru prima proba Spring SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu