duminică, 13 martie 2016

Casa de vis

           Casa dulce casa



     Casa ramane intotdeauna un sentiment frumos si un loc in care mereu vrei sa te intorci, dar ca sa te simti si mai bine are nevoie de o mica schimbare fie ea casa sau apartament, insa totul este mai usor daca sti la cine sa apelezi.

    Eu deja visez de vreo sase ani la renovare, pentru ca toti peretii nostri au amprentele copiilor, si pentru ca renovarea cere si o schimbare si nu doar ea ci nevoia de spatiu si modernitatea isi spun cuvantul.

    Cum sa faci cele mai bune alegeri atunci cand iti redecorezi casa, pai eu am cateva idei si sper sa va fie de ajutor...

    Nu te atasa de vechile decoratiuni, eu fac asta tot timpul si nu stiu cum sa ma opresc, mereu sotul ma cearta si imi spune " ce mai faci cu bibeloul ala? Nu vezi ca are piciorul rupt, arunca-l!" dar replica mea cred ca o stiti " cum sa-l arunc, asta e de la bunica mea, lasa-l ca sta bine aici sus si nu se vede ca nu mai are un picior" :))

    Al doilea pas este sa nu te grabesti, pentru ca graba strica treaba si goleste si buzunarele, incearca sa faci schimbari mici dar de efect, iar pentru aceste schimbari am si un as in maneca pe nume Diego unde gasesti foarte multe produse exact pe gustul si bugetul tau.

    Daca vrei sa schimbi gresia din bucatarie iti recomand pardoseală rezistentă la apă este perfecta, nu este greu de intretinut si nici nu este asa de racoroasa ca gresia.

   Pentru restul camerelor, daca bugetul nu iti permite sa schimbi vechiul parchet, sau pur si simplu nu mai suporti covorul din sufragerie vechi de 20 de ani,  poti improspata culoarea lor cu mocheta copii, cei mici sigur vor fi incantati, si o mocheta cu model ce va aduce o schimbare majora in camerele voastre.
 
 




    
     Perdele si draperiile poarta si ele un rol decorativ in amenajrea casei, fie ca sunt cu model, tranparente sau groase, la Diego te duci cu masurile de acasa cumperi draperiile sau perdelele iar surfilarea este gratuita, fara sa mai pierzi timp pe la croitorese.

    Bucataria poate deveni complet alta daca ii schimbi doar fata de masa, mie imi plac pentru ca sunt practice, nu sunt deloc scumpe, pot fi folosite pe orice fel de masa patrata, rotunda, ovala, fie ea in interior sau in exterior, se alege in functie de preferintele fiecaruia in materie de culori sau material.

   Pentru baie unii spun ca nu sunt foarte bune covoarele, insa eu sunt de parere ca un astfel de accesoriu schimba cu totul spatiul iar sederea este mult mai placuta :) Iar acum intrebarea : " Totusi de ce am nevoie de un covor in baie?" Pentru ca majoritatea bailor sunt imbracate in faianta iar ca sa intri ai nevoie mereu de papuci, in special dupa ce faci baie, iar unele covore absorb umezeala fara a fi nevoie ca dupa fiecare baie sa stergi pardoseala, iar prin pata de culoare aduse baii acestea vor distrage atentia de la defecte.

   Intotdeauna mi-a placut sa am o casa simpla, pentru ca asa imi este mult mai usor sa intretin curatenia, iar mobila cu aspect cat mai minimalist ca sa ma pot bucura de spatiu.





Acest articol a fost scris pentru proba 3 la Sping SuperBlog 2016
 

 
    
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu