joi, 31 martie 2016

BUZZStore






                Testare produse gratuit acasa



        Anul trecut m-am inscris pe site-ul BUZZStore unde participi la diferite campanii si poti primi acasa gratuit spre testare diferite produse noi aparute pe piata.
        Trebuie sa fi activ pe pagina/contul de facebook, daca ai un blog, un site sau un vlog cu atat mai bine, pentru ca asa sansele de a fi ales/aleasa cresc.
        
        Luna aceasta am completat chestionarul pentru campania Silan Soft&Oils unde am fost aleasa sa il testez. Am primit kit-ul acasa gratuit prin curier, in cutie se afla o sticla de Silan Soft&Oils ce urmeaza sa il testez, 10 mostre + pliante pentru prietenele mele si un cadou din partea Silan un umeras foarte pufos si dragalas.
       Sunt tare fericita, pentru ca miroase foarte placut iar hainele mele noi, v-am spus pe pagina de facebook ca mi-am luat cateva hainute noi care vor avea parte de un tratament deosebit si vor mirosi foarte bine... URAAAA :)

       Daca vreti sa completati chestionare din care puteti fi alesi sa testati produsele gratuit acasa va invit sa va inscrieti pe site-ul buzzstore si sa urmariti pagina lor de facebook pentru a fi la curent cu noile chestionare aprute sau, sa participati la concursurile ce se desfasoara pe pagina.


      Kit-ul #BUZZStore #buzzsilan #silansoft&oils






Un comentariu:

  1. Am primit si eu kit-ul. Este prima campanie la care particip. Sunt tare incantata. De faptul ca am fost aleasa, pentru ca produsele au ajuns neasteptat de repede, pentru mirosul deosebit al acestui balsam inovativ. L-am incercat si am doar cuvinte de lauda la adresa acestuia. Hainele capata o mireasma deosebita, persistenta si sunt foarte moi. Ma bucur mult ca Buzzstore mi-a oferit oportunitatea de a-l testa. Bine, la cate review-uri pozitive am citit, ajungeam, cu siguranta, la a-l achizitiona. Oricum, sunt fan si voi continua sa-mi bucur hainele, folosindu-l.

    RăspundețiȘtergere