miercuri, 9 martie 2016

Arta populara




         Suveniruri cu suflet romanesc



    Copilaria am petrecut-o la tara, am crescut invatand si iubind traditiile romanesti care, dupa parerea mea, sunt cele mai frumoase, pacat ca in unele orase nu se mai pastreaza, am copilarit cu fuiorul langa soba, presurile facute la razboi,  imi aduc aminte si acum cum stateam cu bunica si o ajutam cu lana, am crescut insa am ramas cu mare respect pentru oamenii simpli, oamenii care creeaza lucruri frumoase din pasiune si dragoste pentru tara lor. 

   Anul trecut in vara am fost 3 zile in vacanta la munte, am vizitat Castelul Bran, am revazut atatea lucruri frumoase, iar cel mai mult m-am bucurat vazand ca majoritatea oamenilor care vizitau Branul erau straini, foarte incantati de povestea lui Vlad Tepes.

   La hotelul unde ne-am cazat cativa oameni talentati lucrau statui din lemn.






   Romania este foarte frumoasa, cu oameni la fel de frumosi care datorita muncii lor tara noastra este apreciata si vizitata din ce in ce mai mult.
   De mica mi-au placut suvenirurile, iar cand mergeam in vacanta cu parintii, imi placea foarte mult sa le aduc rudelor si prietenilor, cele mai cumpararte erau cele cu magnet care se pun pe frigider. Am foarte multi pe frigider, unii foarte vechi, dar rezista, care imi aduc amintiri frumoase din copilarie si nu numai.

  Ma bucur ca in Romania inca se mai creeaza costume populare, ceramica de Horezu, papusi din lemn, oua incondeiate, instrumente muzicale, ie romaneasca, toate acestea le putem gasi in magazinul Art&Craft.




   Daca as avea sansa sa lucrez cu echipa Art&Craft as creea cutii din lemn pictate manual cu diferite imagini ce reprezinta tara noastra, pentru diferite intrebuintari, cum ar fi cutii pentru bijuterii, pentru stilou/pix, pentru un accesoriu sau un cadou unic etc.

  Imi plac toate produsele din magazinul Art&Craft sunt fana inraita a elementelor traditionale romanesti, dar daca ar fi sa aleg pentru cei dragi cateva cadouri nu mi-ar fi greu pentru ca le cunosc gusturile si stiu ca vor aprecia si ei la fel ca mine aceste obiecte.
  Mamei i-as lua o ie romaneasca, pentru ca ii plac foarte mult, surorii mele un portofel, sotului  i-as lua o cana ( pentru cafea ) iar bunicii i-as daruii deliciosii biscuiti cu cacao Vladut's Story.













Articol scris pentru proba "Suveniruri cu suflet" la Spring SuperBlog 2016

2 comentarii:

  1. bunica mea avea razboi si facea presuri mereu stateam pe langa ea ,imi placea ,facea macrameuri ,lucru pe itamina am si acum ,mi-a facut pana si fustite crosetate erau atat de grele ,atunci nu apreciam valoarea lor ,dar acum .....este altceva ,mi-ar place sa ma amai intor in acele vremuri

    RăspundețiȘtergere