joi, 11 februarie 2016

Vinuri pe net



         Arata-i ca il iubesti cu un cadou de colectie



     De multe ori nu doar vorbele conteaza, ci faptele, si cum altfel decat facandu-i un cadou de care sa va bucurati amandoi :)

     Eu si sotul meu suntem in aceeasi zodie, ziua mea de nastere este la o saptamana diferenta de a lui si de obicei ne facem ziua impreuna :)
    
     De cand suntem impreuna mi-a fost greu sa-i aleg un cadou potrivit, asa ca anul acesta schimb strategia, ii voi face un cadou de care ne putem bucura impreuna la o cina in doi acasa, cu lumari si toate cele, iar acel cadou este un vin de colectie.  
     
     Deja m-am gandit si la ce va contine cina, cateodata imaginatia mea o ia razna, dar e fumos sa visezi si sa speri la lucruri frumoase, si am gasit si sticla de vin perfecta si anume un Merlot din recolta 1987 fiind si anul lui de nastere.

    Cu un asa cadou sigur nu voi da gres, asa ca va invit si pe voi sa rasfoiti vinurile de colectie sigur aveti pe cineva drag cu care puteti savura un pahar de vin si nu numai, sunt atitia oameni care si-au lasat amprenta in vietile noastre si cred ca nu e tarziu sa le aratam multumirea si recunostinta cu un cadou simplu dar frumos.
   
   Mama mea este nascuta in anul 1962 si va dati seama ce surpriza ar avea daca ar primi un vin care a fost recoltat in anul in care ea s-a nascut... deja mi-o imaginez cum suna toate neamurile sa le spuna ce cadou de colectie a primit :)

 




   
                                                                       Miniaturi





    


   Deja am o lista cu cateva persoane importatnte carora as vrea sa le trimit un vin de colectie cadou si o mica scrisoare de multumire :)

Kisses,
EVAblog
   

Un comentariu:

  1. o idee minunata si un cadou super ,da este o idee minunata ,cele in miniature sunt dragutze

    RăspundețiȘtergere