duminică, 7 februarie 2016

Valentine's Day





             Cadouri vs carduri cadou?



     Zilele trecute m-a intrebat sotul ce vreau de Valentine's Day si daca vreau sa ma duc mai bine sa imi iau eu ceva decat sa imi aduca el si sa nu imi placa.



     De cateva ori s-a intamplat sa primesc cadou/cadouri, de ziua mea de nastere sau de alta ocazie, neinspirate sau care nu mi se potriveau (marime sau stil) sub nici o forma si de cativa ani prefer sa primec si sa daruiesc (depinde de persoana) un card de cumparaturi de la diferite site-uri online sau magazine/saloane care ofera aceste servicii.




     In cateva zile vom sarbatorii Valentine's Day si Dragobetele, de ce sa dati banii pe cadouri pe care iubita sau iubitul sau buna prietena nu si le doresc, asa ca cel mai bine pune-ti mana frumusel si ii daruiti un card de cumparaturi sau un pachet de servicii la un salon de infrumusetare, adica ceva de care se va bucura si sunteti siguri ca va aprecia.


  

    Si acum va las sa cititi ce cele mai neinspirate cadouri pe care le-am primit

- pantaloni de piele evazati (WTF nu mai suntem in 1977 mama!!!) :)))
- camasa de noapte lunga (nici bunica la tara nu mai poarta)
- lenjerie intima cu 2 numere mai mare :)))
- crema de fata pentru riduri +40 (eu aveam vreo 18 ani :))) )
- aveam aproape 20 de ani si am primit o cratita cadou :))) atunci mi s-a parut aiurea dar acum e cea mai buna cratita de gatit :)))



    Ce cadouri neinspirate ati primit?



   
Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. Sa fiu sincera nu prea am primit cadouri ,rar primesc ,cel mai frumos cadou a fost de la fata mea un buchet de flori

    RăspundețiȘtergere