miercuri, 10 februarie 2016

TEEEZ




                Review TEEEZ Chaine of stones Nail Lacquer 

                                   Toxic Tangerine



        Hello,
  Saptamana trecuta am primit prima mea cutie de frumusete pe o luna de la Pick N Dazzle in care am gasit 7 produse printre care si lacul de unghii TEEEZ. 




Lacul de ungii este intr-un ambalaj foarte colorat ca si sticluta, culoarea este deschisa, asa am bifat in  profilul de frumusete al contului meu, este un roz foarte placut (toxic tangerine - nuanta)

Aplicatorul este normal, se adapteaza perfect suprafetei unghiei si nu raman urme chiar daca aplici de doua ori, eu am aplicat de doua ori pentru a se vede nuanta mai bine. 
Se usuca in max 5-8 minute, si rezista foarte bine, dupa aplicare, la vreo ora m-am apucat de curatenie in casa: sters praful, mop, vase etc. si va spun sincer ca nu ma asteptam sa reziste asa de bine, dar stiti cand nu te astepti... :)))






Se poate comanda de pe site-ul teeezcosmetics iar daca va abonati aveti 20% discount la comanda. Iar daca vreti sa va luati cutia Pick N Dazzle cum mi-am luat-o eu pe o luna la doar 99 lei o puteti comanda aici.















Imi place foarte mult, iar nuanta mi se potriveste foarte bine, exact pe gustul meu. Din martie sau aprilie imi fac abonamentul de 6 luni cu 79 lei/luna pentru ca vreau si acele pensule Teeez care se ofera gratuit in prima cutie, a treia si a sasea.

Va place culoarea?


Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. imi place sticluta ,iar pe unghii este o culoare super ,a meritat cutiuta ,nu?

    RăspundețiȘtergere