joi, 25 februarie 2016

SuperBlog




             Vreau si eu sa am un SuperBlog !!!


        Din acest an am inceput sa particip la diferite campanii pentru bloguri, am multe idei insa cand ma pun la birou sa le scriu dispar aproape toate, nu mai stiu cu ce am vrut sa incep, toate ideile mele minunate dispar, nu stiu unde se duc, daca stiam le trageam un pic de urechi :) sper ca la aceasta competitie sa fiu in forma si sa nu imi mai uit ideile... 
                               



    Toti cei care un blog se pot inscrie anuntandu-si participarea cu un articol la Spring SuperBlog 2016, competitia  se desfasoara in intervalul 1 martie – 11 aprilie 2016.
    
     Regulamentul il puteti rasfoii aici iar premiile sunt atractive : 
1. Locul 1 - 2000 lei (RON)
2. Locul 2 - 1000 lei
3. Locul 3 - 500 lei
4. + multe alte premii pentru finalisti ce constau in produse sau vouchere oferite de sponsori :)


     Cateodata e greu sa ai o idee pentru un articol, insa aceasta competitie va scoate la iveala talentul si imaginatia fiecarui blogger... Abia astept prima proba :)

   Tineti-mi pumnii !!






 Kisses,
EVAblog

5 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog, EVAblog!
    Ne bucuram sa te avem alaturi si abia asteptam sa iti citim articolele in competitie.
    Multumim pentru participare si iti dorim mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. success si multa inspiratie in scrierea articolelor

    RăspundețiȘtergere