luni, 1 februarie 2016

Primul TAG EVAblog




         Salutare dragilor,

   Am vazut la Cristina (Beauty with Criss) acest tag si l-am preluat ca sa va povestesc cate ceva despre mine, asa ne cunoastem mai bine :)

  3, 2, 1 start :)

   1. Parul tau natural este cret sau drept?
Parul meu este cret, des si dupa ce il spal si il usuc parca as fi Tina Turner in tinerete :))


   2. Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?
Ma vopsesc singura, ma descurc chiar foarte bine, folosesc doar o vopsea care imi prinde si imi tine culoarea, avand firul de par foarte gros nu toate au reusit sa treaca testul :)


     3. Porti in fiecare zi aceiasi coafura sau iti place sa le schimbi?
Da port aproape zilnic parul desfacut afara, pentru ca in casa il prind, foarte rar imi schimb coafura facandu-mi bucle.


     4. Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?
In liceu imi faceam singura manichiura sau pedichiura dar de cand am copii port unghiile scurte, la salon merg doar pentru evenimente, in rest imi dau acasa cu un intaritor de unghii

     5. Cat de des iti schimbi oja de unghii?
O data la 2 - 3 luni, folosesc mai rar de cativa ani, nici nu mai tin minte cand mi-am luat ultima oja (ooops)



     7. Cat dureaza pentru tine sa-ti aplici machiajul?
Cam 15 minute, ma machez inca din liceu si am inceput sa am mai multa dexteritate, insa nu ma machez zi de zi.

     8. Ce machiezi mai intai? Ochii sau fata?
De cand am inceput sa ma machez (de la 17 ani) ochii au fost intotdeauna primii pe care i-am 'aranjat'  :)

     9. Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie?
Cumpar doar ce am nevoie, nu prea ma dau in vant dupa orice e la moda sau nou aparut, folosesc doar produse care se potrivesc tenului meu.

     10. Aplici un machiaj "full face" in fiecare zi?
Nu! Imi place sa fiu mai naturala.

     11. Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?
Doar daca vreau sa incerc ceva, vreun machiaj vazut pe youtube, dar in general nu.

     12. Ai iesi din casa fara machiaj?
Am iesit si voi iesi mult timp de acum incolo :)))

     13. Cate produse high-end detii?
Nu am produse high-end, dar sper ca imi voi cumpara sau primi in curand in cutia de frumusete Pick N Dazzle

     14. Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?
Ma decid pe moment, de multe ori mi-am planuit de seara si a doua zi se schimbase planul :)

     15. Ce inaltime ai?
1,69 cm.

     16. Vorbesti vreo limba straina?
Engleza, spaniola si ma mai joc prin casa cu franceza :)))

     17. Pastrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?
De obicei inainte sa cumpar ceva caut review-uri pe google iar daca acesta este unul negativ renunt si caut alt produs.

     18. Cum ai inventat numele blogului?
Din initiala mea, a sotului si initialele copiilor, asa s-a nascut EVAblog

     19. Care este culoarea ta preferata?
Bleumarin.

    20. Injuri?
Nu si nu imi place nici cand aud pe altcineva vorbind urat. 



Astept sa imi raspundeti si voi la acest tag in comentarii :)) 


Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu