joi, 11 februarie 2016

Pick N Dazzle

         


                       Prima cutie Pick N Dazzle




       La sfarsitul lunii ianuarie am dat comanda de prima mea cutie de frumusete Pick N Dazzle, pe 1 februarie mi-au trimis comanda si marti pe 2 dupa masa m-a sunat curierul si mi-a adus cutia :) 

      Pana sa va arat ce am in cutie vreau sa va spun ca mi-am luat cutia pe o luna din abonamentul Esential, puteti alege din oricare tip de abonament o cutie, cutia pe 3 luni sau cutia pe 6 luni.



     Am platit 99 lei pe prima mea cutie, si sunt tare incantata de ce am gasit in ea :))) mai rau decat un copil mic ma bucur. Am gasit 7 produse, dintre care 5 full size si 2 mostre.
   
     Produsele full size:

- Apa de toaleta So Burlesque (parfumul este adorabil, dulce, placut, miroase a bomboane orientale)
- Lotiune tonica revigoranta Kueshi ( miroase a guma hubba bubba :)) )
- Lac de unghii TEEEZ (despre care v-am arata deja)
- Ruj TEEEZ
- Corector Rimmel London
 
    Mostrele:

- Sibir - crema de zi ( are capac si este perfecta pana a 8 aplicari)
- Super Dren - Bottega di LungaVita - tratament anticelulitic

   
























Va plac produsele din cutiile Pick N Dazzle?


Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu