joi, 18 februarie 2016

Ochelari sau lentile

  

         OCHELARI VS LENTILE CU DIOPTRII


   Din clasa a 7 a am inceput sa port ochelari de vedere, aveam televizorul langa birou iar cand imi faceam temele intre pauze ma uitam la televizor asa m-am ales cu miopie de -1,75 la ambii ochi.

  La inceput am vrut sa imi iau lentile cu dioptrii, pentru ca acum 10 ani in liceu cine avea ochelari era mereu 'batjocorit', doctora mi-a spus ca pana nu se invata ochii cu ochelarii nu pot purta lentile, si pana la urma am purtat ochelarii doar acasa, iar la liceu scriam dupa colega mea de banca, doar ea stiind ca am ochelari.

   De vreo 2 ani am inceput sa ii port permanent si ma simt foarte bine, nu mai sunt complexata de gandul ca se uita cineva urat sau alte chestii, lentile nu stiu daca imi voi cumpara pentru ca nu mi se par atat de confortabile si cum suntem mai mereu pe fuga ochelarii doar ii pun repede la ochi si am plecat unde am treaba...



  Mi-am luat ochelari cu rame mari pentru ca se potrivesc la tinute sport, office sau elegante.



Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. nu cred ca trebuie ca cineva sa se simta incomod ca poarta ochelari ,la cate modele sunt pe piata ,trebuie tinut cont doar de sanatate,eu din fericire nu am nevoie de ochelari

    RăspundețiȘtergere