miercuri, 10 februarie 2016

Nivea care




              Review Nivea Care&Colour balsam de buze




     Buna dragilor,

   In urma cu cateva zile v-am aratat cateva balsamuri de buze de la Nivea si astazi vreau sa va vorbesc despre ele. 
  Primavara, toamna si iarna am tot timpul in geanta un balsam de buze, avand pielea uscata buzele se crapa si nu au un aspect placut si nici nu am o senazatie de bine.

  Am mai avut balsamuri de buze de la Nivea iar cel mai mult mi-a placut Essential Care, fiind simplu fara culoare, celelalte imi colorau buzulele si daca le mai aveam si crapate se vedea foarte urat.




   
      Vestea buna este ca Nivea a lanasat, anul trecut daca nu ma insel, 3 balsamuri de buze in 3 nuante si anume Nude, Rose si Red
     Se numesc ingrijire si culoare (care&colour) dar nici unul nu are culoarea foarte aprinsa, dand doar o nota subtila buzelor. 

    Dupa prima aplicare buzele mele au scapat de senzatia de usturime iar acum adora aceste balsamuri, in special pe primele doua Nud si Rose, pe cel Red i l-am dat maimuticii mele (fetitei) pentru ca adora culoarea rosie. 

    Balsamurile au o formula inovativa pentru buze moi si catifelate, partea din mijloc contine panthenol (provitamina B5) care are ca proprietati cicatrizarea şi repararea pielii, calmant si hidratant, aceasta mentine moliciunea si elasticitatea pielii, iar partea superioara confera culoare, stralucire si prospetime.




                                                De la stanga la dreapta : Nud, Rose si Red





   


        Va plac balsamurile de buze Nivea? 


Kisses,
EVAblog
   

2 comentarii: