joi, 18 februarie 2016

DM



          Cumparaturi DM




   Hello girls,
   Astazi am fost la DM pentru a-mi cumpara o cutie cu plasturi pentru pucte negre Balea si am iesit cu inca cateva produse foarte bune majoritatea Balea.

  Ce am cumparat:

- Balsam de buze Balea Intensiv - miroase a mere coapte mmmm imi vine sa-l miros intr-una, cum trec prin bucatarie ma opresc si il deschid :)) 3 lei
- Servetele umede pentru ochelari, nu lasa urme, sterg foarte bine lentilele 12 lei
- Plasturi Balea pentru puncte negre (le-am incercat si sunt foarte bune) 8 lei
- Dischete demachiante  4 lei
- Nivea antiperspirant 2 buc  12 lei setul
- Set B.U. Wild   22 lei setul
- Cutie servetele pentru praf , le folosesc in special pentru ecranul televizorului si al laptop-lui :) pentru ca nu lasa scame. 9 lei








Va plac produsele din magazinele DM? Produse Balea ati folosit?

Kisses,
EVAblog

3 comentarii:

  1. e prima oara, si la mine, cand incerc produsele balea, am tot citit pe la alte fete ca sunt bune si chiar sunt... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este cand mergi in Dm ,iti trebuie un produs ,pleci cu 2,3

    RăspundețiȘtergere