joi, 18 februarie 2016

Culoarea parului




        Cum si cu ce imi vopsesc parul


   Hi, my ladies!

  Astazi va spun cum si cu ce ma vopsesc... 
De cand am inceput sa ma vopsesc, de prin liceu, o fac singura, pentru ca aproape toti anii de liceu am stat doar cu tata acasa si nu avea cine sa ma vopseasca, mama si sora mea erau in Bucuresti asa ca stiti vorba aia nevoia te invata.

  In anii de liceu am fost roscata,  uneori imi iesea un rosu aprins, alteori o visina putreda asta pentru ca schimbam mereu vopseaua, si asa m-am ales si cu o porecla: Candy (era o fata Monica in trupa Candy si multi imi spuneau ca seman cu aceea fata)

  Dupa ce am terminat liceul mi se parea ca toate femeile in varsta isi fac parul roscat si ca imi trebuie o schimbare si de atunci, de 10 ani, imi vopsesc parul negru, am mai avut tentative de suvite roscate sau blonde dar am revenit la culoarea mea.

  Am folosit mai multe brand-uri de vopsea de par dar imi iesea la a 2- a sau a 3- a spalare din par, asa ca am mai intrebat pe ici pe colo ce vopsea sa folosesc si am gasit vopseaua Aroma nr 01 Negru (01 black) potrivita pentru firul meu de par care este foarte gros si foarte des, iar aceasta vopsea este permanenta, foarte greu scapi de ea (doar prin decapaj recomand sa faceti intr-un salon nu acasa). 
   Multe persoane se feresc de ea fiind ieftina, insa este mult mai buna decat o vopsea de 3-4 ori mai scumpa. 
   Asta este parerea mea si o recomand cu mult drag, dar retineti este permanenta!


  Ce contine o cutie de vopsea Aroma:

- instructiuni
- manusi
- balsam nutritiv
- tub vopsea
- oxidantul


  Ce imi place la aceasta vopsea:

- este permanenta
- usor de folosit, amestec tubul de vopsea cu oxidantul, amestec bine in butoias (vezi poza) desfac capacul si o aplic la radacina, nu folosesc pensula doar manusi.
- pretul foarte mic pentru o vopsea foarte buna care nu distruge firul de par
- dupa folosire parul este stralucitor, moale si usor de coafat










Voi ce vopsea de par folositi? Ati auzit de Aroma?


Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. Eu folosean Garnier in tineretea mea ,esra o vopsea considerate buna ,acum daca nu mai folosesc nu stiu

    RăspundețiȘtergere