joi, 18 februarie 2016

Bottega Verde



            Review Gel de dus Iris Bottega Verde 400ml



      Hello my dears,

   Am revenit cu parerea mea despre gelul de dus Iris de la Bottege Verde, l-am primit in luna de decembrie de la mama mea, dar pentru ca am cam multe geluri de dus am uitat de el, insa acum doua saptamani am zis ca e timpul sa-i acord un pic de atentie si bine am facut pentru ca a meritat.

  Gelul de dus Iris Bottega Verde are ambalajul ca un butoias, cu capac alb, imi place pentru ca lasa pielea neteda si parfumata, ramane un parfum usor, delicat, subtil si placut. Consistenta fluida, cateva picaturi sunt de ajuns pentru a produce spuma densa si cremoasa.



 Descrierea de pe site

      Traditii stravechi japoneze ne-au transmis ritualul de curatare cu bai cu petale de Iris, flori cu parfum primavaratic, proaspete si fine precum briza de seara.

Sfat: pentru toti cei care isi doresc sa isi rasfete simturile cu parfumuri proaspete si seducatoare
Tipuri de piele: pentru toate tipurile de piele
Caracteristici: solutie lichida de culoare lila
Aroma: Arome florale, proaspete, de muschi; Note dulci, de trandafiri si violete
Consistenta: fluida
Ideal pentru: pentru toate tipurile de piele


Pentru o baie de rasfat si relaxare Iris este gelul de dus perfect pentru serile obositoare in care nu vrei nimic altceva decat un dus si somn de voie. :)

Pretul este foarte bun, inca il gasiti la reducere ca si alte produse pe care cu siguranta le veti indragi, eu le ador, imi plac pentru ca sunt delicate cu pielea, lasand un parfum subtil.




Ati folosit produse Bottega Verde? 

Kisses, 
EVAblog

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iti recomand cu mare drag aceste produse, nici eu nu stiam de ele pana anul trecut cand mama mi le-a trimis fiind innebunita dupa orice produs, fie el cosmetic sau vestimentar, din Italia. Imi plac muuuult si pretul este unul ffff bun in raportul calitate pret... Se merita...

      Ștergere
  2. nu am folosit ,nici nu auzisem de el ,dar dupa parerea pe care ne/ai lasat/o este un produs delicat si foarte bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt produse excelente, poti intra pe site sunt multe produse la promotie, eu am noroc cu mama care mi le trimite de la sursa cum s-ar zice, deocamdata am destule produse cosmetice insa pe viitor am bifat site ul pentru o lista de cumparaturi... 😋

      Ștergere