duminică, 3 ianuarie 2016

Wella sau Avon




            Batalia uleiurilor pentru un par fericit 

                        Wella Professionals si Avon Advance Techniques

        



   
        Batalia uleiurilor pe parul meu se da intre Wella Professionals si Avon Advance Techniques, la final va spun castigatorul in cazul parului meu :)


       Wella Professionals SP Luxeoil datorita compozitiei sale bogate ( ulei de argan, ulei de migdale si ulei de jojoba ) acesta hraneste firul de par, hidrateaza si repara varfurile fragile si uscate. După utilizare, parul devine mai neted, luminos si obtii mai multa  protectie datorita keratinei care intareste firul de par. 
        Are parfum oriental- floral cu aroma de  extract de portocale fiind un miros dulce si placut. 


       Dupa prima aplicare am vazut efectele: firul de par a fost hranit, imblanzint.

       Ce imi place la acest ulei este ca nu ingrasa parul, ii da o stralucire aparte si este potrivit pentru toate tipurile de par.
       


        Sistemul de dozare este pe placul meu, pompita dozeaza cantitatea optima de care avem nevoie.
        Se aplica pe parul umed sau uscat. Picurati 1-2 picaturi in palma si aplicati de la mijlocul lungimi la varfuri. 
    
        Metoda de ambalare foarte draguta. Sticluta micuta (fiind din sticla aveti grija unde il tineti sa nu se sparga) - 30 ml, fiind ambalata intr-o cutie din carton pe care sunt trecute toate informatiile de care avem nevoie.



       Avon advance techniques 360 nourishment moroccan argan oil

       Acest ulei l-am descoperit in urma cu 3 luni intr-un catalog Avon, ce mi-a atras atentia la el a fost uleiul de argan, eu avand un par des si foarte uscat, am mai avut de la Avon un ser (Avon Advance Techniques Daily Shine) de care am fost foarte multumita si am zis sa-l incerc si pe acesta.
     
      Ma bucur de alegerea facuta pentru ca in afara de uleiul de argan este imbogatit cu provitamina B5 și vitamina E care hranesc parul uscat si deteriorat. 
    
     Parul meu se bucura de o hidratare intesa zi de zi, fiind foarte complimentat, cineva chiar m-a intrebat daca port mesa ca i se pare parul meu prea luminos si frumos.
   



      Se aplica pe parul umed inainte de coafare, dar eu il aplic dupa ce indrept parul, imi este mai usor si am observat ca imi ajuta mai mult asa firul de par. Picurati 1-2 picaturi in palma si aplicati de la mijlocul lungimi la varfuri. 
     
     Si acesta este ambalat dragut - sticluta micuta (fiind din sticla aveti grija unde il tineti sa nu se sparga) - 30 ml, cutie din carton pe care sunt trecute toate informatiile de care avem nevoie.




     


     
        Castigatorul aceste batalii sunt ambele uleiuri, mi se potrivesc de minune, vi le recomand cu mare drag. 
        

       Wella Professionals SP Luxeoil il gasiti pe aoro 
       Avon advance techniques 360 nourishment moroccan argan oil il gasiti pe avon





Kisses,
EVAblog



Un comentariu:

  1. de obicei nu folosesc uleiuri de par ,pentru ca am un par foarte moale si care se ingrasa foarte repede,dar ma inteles ca el cu argan hraneste parul

    RăspundețiȘtergere