luni, 11 ianuarie 2016

Trebuie incercat

 


        Cel mai tare lipgloss cumparat vreodata :))

   

     Marca: Me Now Seconds Generation
     Gramaj : 4,4 ml

     Ce stiu despre produs?
    Am citit este ca o ''vopsea de buze'', este putin lipicios dupa aplicare, timp in care se absoarbe pe buzele tale, acest lucru poate dura 8-10min sau poate mai mult, în funcție de nivelul de umiditate al buzelor.  Aceasta este ceea ce il face atât de puternic si de lungă durată. Este rezistent la apa, deci, daca vreti sa-l indepartati apa nu va ajuta ... Va trebui să-l eliminați cu un remover pe baza de ulei. 

!!!!! SUPER rezistenta indelungata !!!!!



  Probabil cel mai bun produs de make-up (pana acum) ... cumparat vreodata de mine! SPER :)

   Un ruj fluid, cu finisaj mat, care promite culoare intensa si rezistenta de pana la 24 de ore. Fata de un ruj normal, aplicarea este mult mai usoara datorita pensulei cu buretel si a formulei lejere.

   36 de nuante - pentru toate gusturile 




                                                               Asa arata rujul 



                                                               Nuantele

       Am vrut sa le cumpar de la tipa care are pagina de facebook cu 20 lei buc, dar la o simpla cautare pe google am gasit pe ebay mult mai ieftin si cu cativa lei in plus mi-am luat mai multe bucati.
      Abia astept sa imi vina comanda ca sa vi le arat. Ajung in 1-2 saptamani si costa pe ebay.co.uk intre 0,99$ si 5$ plus transportul care nu este scump.

   P.S.: Mi-am luat nuantele #15, # 31 , #11 si #6 
            Voua care va plac? Ati incerca astefel de ruj?




Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. nu am incercat aceste produse ,dar m/ai facut curioasa si are atatea nuante.....

    RăspundețiȘtergere