vineri, 8 ianuarie 2016

Thai Spa


         REVIEW: THAI SPA SHEA BODY BUTTER



      Nu cred ca este bloggerita care sa nu fi scris despre untul de corp de la Thai Spa, a venit si randul meu sa imi spun parerea. 

     Il am de ceva timp in coltul de frumusete, l-am cumparat de la Kaufland (nu mai stiu exact) era in jur de 10-12 lei. M-a atras in primul rand cutia si in al doilea rand il vroiam pentru ca am pielea uscata stiti foarte bine.
     Sunt mai multe variante al acestui produs cu diferite arome




    Review-ul de astazi este despre cel cu unt de shea.

   






    Sunt incantata de achizitia facuta (macar am noroc de creme bune :) ), are un miros foarte dulce dar care nu persista foarte mult insa este indeajuns pentru ca l-am cumparat pentru hidratare nu pentru miros, pentru asta avem parfumuri :)
   Hidrateaza destul de bine, insa pe maini (palme) nu recomand sa il folositi pentru ca raman uleioase, este perfect pentru picioare, brate, spate intra foarte repede in piele si o lasa catifelata.
   Are o textura destul de densa, nu cum ma asteptam a unt dar asemanatoare ;)


  As vrea sa incerc si alte variante , dar sincer nu m-am mai uitat prin rafturi de el.

 Voi ati incercat acest produs?


 

Kisses,
EVAblog


Un comentariu:

  1. eu merg la Kaufland si chiar ma uit dupa crème si geluri ,dar se pare ca acesta mi-a scapat ,sau nu m-a atras prin nimic,important este sa hidrateze bine ,cel putin pentru mine, si se pare ca acesta chiar asta face si daca are si un miros discret este si mai bine.Data viitoare cand merg ,chiar am sa-l caut

    RăspundețiȘtergere