vineri, 22 ianuarie 2016

Summer is coming





          Vine, vine vara cu caldura in toata tara :))



    Imi place vara doar pentru gandul ca mergem la mare, atat, cand vine luna iulie sau august (apropo e ziua mea in august :D) ma gandesc doar la ce calduri vor fi si cum nu poti respira afara...
   In copilarie nu era asa calduroasa vacanta de vara, tin minte cand ne trezeam si ieseam afara in curte (vara o petreceam la bunici) era racoare, roua pe iarba, si se simtea rece prin papuci... ce vremuri frumoase...

    Dar bine ca avem in lume oameni intelingeti care se gandesc si la confortul nostru si au inventat AER-ul CONDITIONAT....  pfffff ce usurare :)))

   Cu gandul la vara cea calduroasa m-am gandit ca e timpul sa schimbam si aerul conditionat (ce-i drept il avem de vreo 10 ani) e bun, dar parca nu mai face fata. 
   Si uite asa am dat de un site foarte bine pus la punct, foarte multe branduri, ai de unde alege, preturile sunt foarte bune, rezonabile si in plus transport gratuit in toata tara.

                                                               www.climatico.ro






     Un produs care arata super si pretul este foarte avantajos, are buton ECO EVO - pana la +15% economie de energie = aprox. 82 KWh/an =  5 luni de functionare a unui frigider din clasa A++ , este boilerul electric Ariston Andris Lux Eco 10 EU, il gasiti aici

    De ce recomand CLIMATICO.RO:

- varietate de branduri si produse
- produse cu ECO EVO (economie de energie)
- raport bun calitate pret
- program eco climatico (mediul inconjurator este important pentru noi, daca alegi sa reciclezi un sistem electrocasnic vechi, Climatico te recompenseaza cu discounturi pentru serviciile oferite)
- poti alege extragarantie sau garantia plus pentru produsele tale, poti citi mai multe aici si aici
- transport gratuit in toata tara


       Am deja un produs preferat pe care mi-ar place sa-l comand prin programul eco climatico, dau aerul conditonat vechi la schimb cu cel nou si primesc discount :) aer conditionat Samsung
 









  
 









Ce produse v-ar place sa achizitionati de pe site-ul climatico ?










Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu