vineri, 29 ianuarie 2016

Reprezentant Avon




            Comanda Avon ianuarie 2016



       Din liceu nu mi-am mai cumparat multe produse Avon, aveam colege reprezentante si cumparam rimeluri, lip glossuri, parfumuri, spary-uri sau creme de corp.

     In luna noiembrie am devenit si eu reprezentant AVON, am comandat in prima campanie un parfum Today (a fost ziua surorii mele si i l-am dat ei) si un ulei de par cu argan ( vezi review aici )
     De curand m-am uitat pe oferta Avon din luna ianuarie, mi-au placut atat de mult incat mi-am zis ca trebuie sa profit, si chiar a meritat.
 
    Comanda a continut urmatoarele produse, in total am de plata 143 lei, inca un avantaj - plata in 2 saptamani (ca reprezentant)

Set 1 
- Gel de curatare Treasures of the Desert (75 ml)
- Crema de maini regeneranta Treasures of the Desert (30 ml)
- Masca de fata cu argila saponifera Treasures of the Desert (75 ml)

Set 2 
-  Apa de parfum Avon Dreams (50 ml)
- Deodorant Avon Dreams (75 ml)
- Lotiune de corp Avon Dreams (150 ml)

Set 3
- Gel de dus cu extract de unt de Shea, 250 ml
- Sampon cu vanilie si para ce lasa parul matasos, netezeste firele de par, fiind ideal pentru ingrijirea parului in sezonul rece! 250 ml
- Lotiune de corp cu trandafir si ciocolata-iti rasfata simturile si hidrateaza pielea, lasand o aroma discreta, 200 ml
- Spumant de baie cu aroma de ciocolata si portocala: un duoa armonios pentru relaxare ca-n povesti! 500 ml
- Crema hidratanta pentru picioare cu rodie si ciocolata, netezeste si ofera catifelare pielii, 75 ml.

Apa de parfum OUTSPOKEN BY FERGIE 50 ml




                                                                        Set 1


                                                                           Set 2

                                                                            Set 3

                                                             Parfumul Outspoken by Fergie



                                                                Lista de preturi 




        Pentru luna viitoare am deja cateva produse de comandat, care sunt la oferta, si vreau sa particip si la CONCURS unde marele premiu este de 45.000 lei, iar cel saptamanal de 4.500 lei.




      Ca reprezentant Avon poti castiga bani si produse doar daca ai timp si cunostinte/colegi carora le poti vinde aceste produse. Stiu persoane care se ocupa doar cu acest job si castiga foarte bine, pentru ca, cu cat este mai mare comanda cu atat discountul este mai mare si acei bani iti raman tie + produse cadou pe care le poti opri pentru tine sau le vinzi.
     Inca sunt la nivelul in care cumpar doar pentru mine :)) dar daca aveti intrebari despre oferte ma puteti contacta la pagina de comezi (daca ma ajutati si cu un like la pagina ar fi minunat) si va ajut cu mare drag sa va luati produsele preferate la super preturi.


      Voi va cumparati produse Avon? Va plac?



Kisses,
EVAblog



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu