duminică, 31 ianuarie 2016

Remington





            Zana Remington S9500 



     Buna sa va fie inima dragilor,

   Stim cu totii povestea Cenusareasa in care zana cea buna care a ajutat-o sa fie frumoasa in ziua balului pentru print, ei bine in zilele noastre zanele bune le gasim la Flanco, Altex, Emag etc. 

   Asa mi-am cumparat in urma cu 3 ani placa de indreptat parul Remington pentru ca placa de par veche nu mai facea fata parului meu, il indreptam si intr-o ora se facea la loc ondulat si cu mult volum... 
  Am zis gata trebuie sa schimb placa de par daca vreau sa mai ies vreodata din casa cu parul desfacut, am dat search pe google la placi de par Remington, am gasit la Flanco cu 240 lei in 2013, din cate am vazut pretul nu prea s-a schimbat mult, si 60 luni garantie (nici nu mai stiam ca am atatea luni garantie daca nu faceam acest articol)

   Este cea mai buna placa de par pe care am incercat-o, o am de aproape 3 ani, si am sa va spun ce o face atat de speciala si performanta: invelisul Advanced Ceramic cu perle adevarate, contine de 15 ori mai multa ceramica decat invelisurile obisnuite ceea ce o face mult mai rezistenta.

   Recomand aceasta placa de par tuturor tipurilor de par:

- este usoara
- design placut
- se incalzeste foarte repede (10 secunde)
- contine saculet auriu pentru depozitare tip poseta
- nu deterioreaza parul
- permite reglarea temperaturii datorita ecranului LCD (150 -235 grade C)
- se pot creea si bucle cu ajutorul ei
- varful nu se incalzeste
- cablu de 3m rasucubil, nu se incurca, o poti folosi in voie


Am sa va las in continuare cateva poze si astept sa imi spuneti in comentarii daca aveti acest produs, cum vi se pare si daca nu il aveti ati vrea sa o cumparati?

                                                             Doar o parte din par indreptat



Parul indreptat



Folosesc manusa pentru protectie (orice manusa aveti prin casa)



  

                                             

                                 Zana Remington S9500 :)














                                                   Ondulator Remington Pearl Pro Curl Ci9532





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu