sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Pick N Dazzle




      Cutia de frumusete Pick N Dazzle


    Hello girls,

   Am tot vazut atatea bloggerite care au achizitionat cutia 'minune' de la Pick N Dazzle in cat am zis ca ar fi cazul sa incerc si eu, chiar daca aveam alte planuri, le-am amanat ca sa pot lua aceasta cutiuta.

  Trebuie doar sa te inregistrezi cu mail-ul sau cu facebook-ul apoi sa completezi profilul de frumusete , in care trebuie sa iti alegi culorile preferate, tipul de ten, tipul de par etc. iar pe baza raspunsurilor tale, ei iti vor trimite acasa o cutie cu 4 produse + mostre speciale pentru profilul tau.
  
  Sunt 3 tipuri de abonamente pe care le poti cumpara in functie de bugetul tau:
Premium Picks Lux - branduri de lux -239 ron pe luna timp de 6 luni
Dazzling Picks Stralucire - branduri superioare - 159 ron pe luna timp de 6 luni 
Sleek Picks Esential - branduri cu valoare - 79 ron pe luna timp de 6 luni 

   La fiecare tip de abonamnet poti alege cutia pentru o luna, trei sau sase, eu am ales din abonamentul Sleek Picks Esential cutia pentru o luna care costa 99 ron si am ales plata la curier.






Profilul de frumusete

Profilul de frumusete





Nu platesc transportul :)



Abia astept sa ajunga cutiuta sa va arat ce contine :)








Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu