duminică, 3 ianuarie 2016

ped egg



                   Ped-egg professional

                                    - review -


         
          Eram in cautarea unui produs ieftin si usor de folosit pentru bataturi si piele moarta. Zis si facut, am mers intr-o farmacie si am intrebat de pila pentru calcaie iar doamna farmacista mi-a recomandat ped egg professional, nu mai tin minte pretul dar in jur de 40 lei.



          Anul trecut am descoperit acest produs, lucram iar jobul pe care il aveam imi solicita foarte mult picioarele, iar acest lucru a dus la aparitia bataturilor etc.

         Ped Egg este usor de folosit, datorita formei sale ergonomice, de ou, care se potriveste perfect in palma iar cele 130 micro-pile ajuta la indepartarea stratului de piele crapata, aspra sau moarta. Imi place foarte mult pentru ca are compartiment special de colectare, igienica a pieli, convenabil permițându-vă să-l utilizați oriunde , fără mizerie.

       In cutie am primit si 2 fasii ce se lipesc in spate (material cum este pila pentru calcaie) perfecte pentru finisarea calcaielor.




      
        Chiar daca este un produs Top Shop (stiu ca unele persoane se feresc de produsele lor) este foarte bun si face exact ce promite. 
    
       Dupa utilizare lasa picioarele netede, pielea sanatoasa cu acel aspect de " piele de bebelus ".






    Ped-egg professional este un produs bun, ieftin si fiind mic este usor de strecurat in bagaje, usor de folosit si un punct forte nu face mizerie :)



Kisses,
EVAblog
      

Un comentariu: