sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Nails rainbow





           

                 Unghii scurte vs unghii lungi




        Imi plac unghiile lungi la nebunie (nu exagerat de lungi - potrivite), in special cele care sunt cu gel (constructie gel pe unghia naturala), nu imi plac cele cu tipsuri, mi se par aiurea sa tin niste plastice lipite pe ungiile mele de parca as fi vreun soi de vrajitoare :))) (buhuhu)

      In liceu si facultate aveam unghiile colorate ca un curcubeu, fel si fel de culori, care mai de care mai ciudate, mai stridente, intr-un timp aveam un fix pe culoarea neagra, fie ele lungi sau scurte le dadeam cu oja neagra, si la maini si la picioare. Eu sunt genul de fata mai baietoasa, nu imi place sa ma imbrac elegant, daca as putea sa merg la nunti sau botezuri in pantaloni cu tur o sapca si o geaca de motociclist ar fi perfect :))) si de aici fixul cu oja neagra.

   In Bucuresti mi-am facut prima oara unghiile cu oja semipermanenta OPI, m-a tinut 2 saptamani, ma tinea mai mult dar am sters-o eu :)), la salonul WHY NOT unde sunt niste fete foarte dragute, lucreaza foarte frumos, curat, totul dezinfectat, m-au facut sa ma simt foarte bine :))

    Dar de cand am nascut si ii am pe bebeii mei (tot asa le zic, si cea mare mereu ma certa ca ea nu mai este bebelus e domnisoara :) ) nu mai pot sa stau cu unghiile mari, nici nu ma mai simt bine cu ele, pentru ca toata ziua cu mana in apa, sa fac mancare, sa tai legume, sa fac coca pentru prajituri etc si nu imi mai place, dupa ce vor creste si vor putea sa isi mai faca si singuri mancare o sa-mi las unghiile sa creasca cat am eu chef :)))

  Am sa va las cateva modele de unghii foarte dragute luate de pe google











   

   

    

Kisses,
EVAblog

      

2 comentarii:

  1. foarte dragutze ,modele frumoase,eu nu mi/am pus unghii niciodata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut o singura data tipsuri puse si a doua zi am mers la salon sa mi le dea jos ca nu le suportam, strica unghia, asa mai bine o oja normala sau semipermanenta.

      Ștergere