vineri, 1 ianuarie 2016

2016 BINE AI VENIT




   La multi ani fericiti si sanatosi!

        

         Horoscopul spune ca 2016 este un an bun pentru aproape toate zodiile.
Sa dea Dumnezeu sa fie pentru toata lumea un an excelent.

       
      Am multe lucruri pe care in 2015 mi le-am propus si nu am reusit sa le fac si sper ca acest an va fi unul de bun augur pe toate planurile.
   
      Ce imi doresc de la 2016!? - pe plan profesional -

- sa imi gasesc un job (caut de ceva timp si e cam greu sa te accepte cu putina experienta, doar traim in Romania)
- am in plan sa fac 2 cursuri iar daca reusesc am sa va spun atunci despre ce este vorba (sunt mai superstitioasa :) )

     


Va doresc ca anul 2016 sa va aduca numai lucruri pozitive, satisfactii, implinirea tuturor dorintelor,  multa dragoste, fericire si o tona de sanatate. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu