duminică, 24 ianuarie 2016

me i and my self



 

          100 lucruri despre mine



    Hi girls!

   Am vazut pe mai multe bloguri acest articol cu "100 de lucruri despre mine" si le dau dreptate fetelor, este important sa cunoasteti persoana care se ascunde in spatele blogului.





   Let't get started :)


  
1. Sunt o persoana sociabila
2. Cateodata vorbesc cam mult
3. Imi trece repede supararea (chiar foarte repede)
4. Imi plac pisicile
5. Ador cateii (in special labradorii)
6. Imi place si stiu sa desenez, in liceu profa de istorie m-a pus sa desenez portretul lui Stefan cel
Mare, dintr-o poza mica pe un carton duplex si cand i l-am dat mi-a zis ca e facut la xerox, apoi si-a dat seama ca nu avea cum, era asa de bine facut ca nu ii vebea sa creada :)))
7. Imi place ciocolata cu capsuni
8. Nu ascult manele (nu imi plac)
9. Imi plac filmele horror
10. Imi place sa lenevesc
11. Nu stiu sa innot (sper sa invat)
12. Mi-e frica de gandaci (asa cum fuge un gandac cand ma vede asa fug si eu :)) )
13. Sunt incapatanata
14. Imi place sa mananc (sunt gurmanda)
15. Mi-ar place sa merg in America
16. Am avut piercing in limba  :))  (l-am dat jos de mult)
17. Am permis de 9 ani dar nu am masina :(
18. Imi plac parfumurile dulci fresh
19. Am cochetat cu modelingul (chiar daca am 1,69) am castigat un castig dar nu am avut bani atunci sa-l continui, mi se cerea in anul 2007 - 300 euro pentru poze de portofoliu.
20. Imi place sa dansez singura (sa nu ma vada nimeni :)) )
21. Imi place sa ma uit la telenovele (doar la cele in spaniola)
22. Imi place muuult sucul negru (Coca-Cola)
23. Imi place sa fac de mancare 
24. Imi place sa fac curatenie
25. Imi place mult sa ma plimb pe jos
26. Am diploma de Tehnician in activitati financiare si comerciale
27. Am terminat liceul cu media la BAC de 8,50 
28. Am facut facultatea de Limbi Straine engleza-spaniola Spiru Haret, dar nu mi-am luat licenta
29. Stiu sa merg pe bicicleta, role si patine (pe gheata)
30. Imi plac culorile : bej, maro, crem, albastru, roz, lila, rosu, si nonculorile alb si negru
31. Imi plac pastele cu pui si sos de rosii si ustuoi, mai ales cele facute de sotul meu yummy
32. M-am operat de apendicita la 5 ani (cam greu cand esti mic)
33. Mi-am petrecut toate vacantele la tara cand eram la scoala
34. Nu port geanta doar rucsac
35. Nu imi place sa ma imbrac elegant, o fac doar cand este nevoie (nunti, botezuri etc)
36. Am avut o catelusa labrador Lucky
37. Am avut o pisica birmaneza Mitza
38. M-am lasat de fumat acum 6 luni
39. Nu beau alcool
40. Beau cafea, 2 pe zi
41. Mi-e frica de apa, de aceea vreau sa invat sa innot, ca sa scap de aceasta teama
42. Am 9 vieti ca pisica cred :)  (deja in 2 vieti era sa innec la mare - de aici si teama de apa- era sa iau foc in casa de la o saltea elctrica- deja ardea salteaua sub pled cand dormeam - nu stiu cum m-am trezit)
43. Imi place sa ajut oamenii
44. Daca castig la loto am promis ca fac adapost pentru animale (sper sa reusesc) mi-e tare mila de ele cand le vad pe strada
45. Imi place iarna foarte mult
46. Sunt nascuta in august, sunt leoaica MIAU
47. Mi-ar place sa fiu amica cu o vedeta
48. Am cateva autografe stranse de la cantareti
49. Am toate albumele Morandi
50. Colectionez bani vechi
51. Cateodata prietenii imi spun ca sunt vrajitoare (pentru ca anticipez anumite lucruri) :))
52. Am o prietena din clasa 1 cu, care si astazi vorbest si ies in oras
53. Am parul cret dar il indrept cu placa
54. Am pielea alba si mi-ar fi placut sa fiu creola
55. Am ochii verzi
56. In liceu mi se spunea Candy, pentru ca eram roscata si semanam cu Monica din trupa Candy
57. M-am imbatat dintr-un pahar mic de plastic cu Angelli Cherry
58. Nu imi plac oamenii barfitori si mincinosi
59. Nu imi plac prietenii care cer bani si uita sa-i inapoieze 
60. Ador sa cant dar sunt afona :))))
61. Am 2 copii - o fata si un baiat
63. Mi-am dorit gemeni, dar ii am (diferenta intre copii este de 1 an si jumatate)
64. Am nasul carn, cateodata as vrea sa fi avut nasul mic si drept dar deh...
65. Ma bucur ca mi-am facut acest blog, sper dureze muuuult si sa ajung departe
66. Vreau sa fac cursuri de stilist protezist unghii si de make up
67. Imi place numele de Raluca la fete si Andrei la baieti
68. La gardinita am jucat teatru am fost Cenusareasa
69. Am avut alergie la oua si capsuni si asa am scapat de 2 vaccinuri in scoala generala
70. Imi place sa mananc cartofi prajiti cu branza sau cartofi fierti cu branza, ii adooor
71. Sunt superstitioasa
72. Ma duc in fiecare duminica la biserica sa aprind o lumanare
73. Vreau sa imi fac tatuaj
74. Mi-ar place sa ma mult in Sibiu sau la Cluj
75. Imi place orasul Toscana din Italia
76. Am fost oprita in vama la bulgari, vamesul crezand ca am buletin fals :)))
77. Nu imi plac pantofii cu toc, prefer sa port sneakersi
78. Imi place sa mananc de la MC sau KFC
79. Plang la filme mai rau decat un copil care si-a pierdut jucaria :))
80. Floarea mea preferata este laleaua
81. Imi place sa mananc seminte, dar nu cu sare
82. Ma bucur de lucrurile simple
83. Nu as vrea sa ma mut in alta tara, iubesc Romania cu bune si cu rele
84. Imi place sa ma imbrac sport
85. As vrea sa mai fiu odata copil
86. Vreau sa fac bungee jumping
87. Nu imi place dezordinea, intr-una fac cateceva prin casa, sotul mereu imi spune ' Iubire, tu nu te mai opresti?' :)) 
88. Nu ma inteleg bine cu varsatorii, scorpionii - la zodii ma refer :)) 
89. Mereu cand am o parere buna despre cineva, imi dovedeste contrariul 
90. Filmul meu preferat este Titanic (cine nu iubeste acest film)
91. Nu imi plac oamenii insistenti si cu mult tupeu
92. Nu imi pace sa astept, sunt genul de om ai zis o ora, pai ora aia sa fie
93. Cateodata sunt fixista
94. Mananc inghetata cu cipsuri :) ciudat dar imi place
95. Imi place ciorba acra, stiu ca unii oameni o mananca dulce
96. Vreau sa am dreptate intotdeauna, chiar si cand nu am :)))
97. Sunt o persoana corecta, si asa vreau sa fie si ceilalti cu mine
98. Mi-a frica de dentist, daca ar fi dentist la care se face anestezie totala sa ma anunte
99. Suport usor durerile fizice si cele sufletesti
100. Nu imi plac oamenii care se plang dar se complac in situatia lor





Pfiu, am terminat, nu a fost chiar usor dar m-am descurcat...  sper.. :)) 

Daca ti-a placut, da un like paginii mele de facebook



Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. imi place lista ta si mai mult faptul ca ti legatura cu prietena din clasa 1,bravo,in multe ma regasesc

    RăspundețiȘtergere