marți, 26 ianuarie 2016

La mare, la soare




     Rezerva-ti din timp un loc pe litoralul romanesc



     De foarte multe ori am mers la mare fara nici o rezervare, insa nu de multe ori gaseam ce aveam nevoie la un pret cat de cat acceptabil.
    Anul acesta am zis ca trebuie sa ne facem o rezervare din timp si asta am facut, zilele trecute ma uitam pe mail sa vad ce am mai primit si ceva mi-a facut cu ochiul, da ati ghicit, oferte pentru litoral 2016.

   Am intrat pe site, apropo este vorba despre booking, am cautat oferte, si intr-un final am gasit in nordul statiunii Mamaia un hotel dragut voila mamaia, linistit cu vedere la lacul Siutghiol (care arata minunat, vezi poze aici )

                        Oferta Voila Mamaia perioada 4.05-27.06.2016 si 30.08-12.09.2016



  Am facut rezervarea fara sa platesc in avans, totul se plateste la receptia hotelului cand te cazezi. Cred ca am facut o alegere buna, eu sunt genul de om care nu prea dau multa importanta hotelui, adica nu vreau sa dau sute de lei pentru o noapte de cazare, cand cu acei bani mai bine cumpar suveniruri, o cina cu sotul intr-un restautarant, si poate mai vin si cu cativa acasa, de ce nu? :)))

  Rezervarea se poate anula cu o saptamana inainte de data la care ai facut rezervarea, daca anulezi prea tarziu trebuie sa platesti uneori chiar toata suma acest lucru fiind stipulat si in termenii si conditiile rezervarii.

  Am rezervat 4 nopti camera dubla si pat king cu mic dejun inclus la pretul de 640 lei in perioada 30 iunie- 4 iulie, hotelul si imprejurimile arata foarte bine.

   Va las cateva poze care mi-au placut si m-au facut sa aleg acest hotel, iar pe 5 iulie revin cu un review :)))

 








2 comentarii:

  1. este o oferta buna ,pozele sunt super,noi nu mai mergem la mare ,mergem la Sarata -Monteorul,pana acum mergeam si gaseam pe loc,acum vrem sa facem rezervare la hotel ,cu ot inclus ,mai fara bataai de cap.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai usor cu rezervarea, la Sovata as vrea sa mai merg e foarte frumos si locul dar si oamenii...

    RăspundețiȘtergere