joi, 7 ianuarie 2016

Just me :)




      Cel mai ghinionist norocos om din lume

                           


      Astazi am simtit pe pielea mea cum este sa fi cel mai ghinionist norocos om din lume! Am sa va spun si de ce :)

    De ceva timp joc la loto pun o singura varianta, poate va ganditi de cand, cum? Intr-o seara eram in taxi mergeam spre casa de la film si ma gandeam cum ar fi sa ai asa multi bani sa nici nu sti ce sa faci cu ei, ce as face prima ora, chestii pe care cred ca si voi le-ati trait, in fine, si mi-au venit in minte cateva numere, am scos telefonul si le-am notat repede ca sa nu le uit, si de atunci acele numere le pun mereu.

   Nu stiu de ce, dar joia nu puneam nici un bilet, rau am facut, astazi am iesit afara am luat cele necesare in casa, am trecut bineinteles si pe langa o agentie loto dar nici o inspiratie (offf).

  Spre seara am intrat pe facebook si cum am apreciat pagina Loteriei Romane au scris pe wall-ul lor  numerele extrase in urma cu cateva ore, am inceput sa citesc si deodata am ramas masca, m-am ridicat de pe scaun am cautat o foaie pe care le aveam scrise (numerele la loto) si ce sa vezi 4 din ele erau numerele mele si astazi daca aveam inspiratia omului norocos castigam 489 lei dar eu sunt CEL MAI GHINIONIST NOROCOS OM DIN LIME!



   Nu era un castig mare dar, cand stii ca puteai dar nu ai facut-o te simti ciudat, nu-i asa?
   Cum vi se pare ziua mea de astazi?



Kisses,
EVAblog


2 comentarii:

  1. Da,a fost un ghinion ,dar parca noua celor care numcim nu ne este dat sa castigam asa usor banii,asata este invatatura cam pentru toti ca atunci cand avem un filling sa -l urmam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este, ai foarte foarte mare dreptate! :*

      Ștergere