joi, 21 ianuarie 2016

Flowers




         Florile in viata mea :)



     
     Iubesc florile, nu conteaza ce fel de flori sunt, le ador pe toate, cand intru in piata si trec pe langa batranele cu buchete de flori nu pot sa ma abtin sa nu cumpar cateva. 
    De la bunici am invatat sa iubesc florile, bunicul meu in fiecare iarna punea bulbii in pamant si primavara aveam o priveliste pe care toti vecinii o invidiau :) 

    Florile sunt foarte importante in viata fiecarei femei, buchetul miresei este un accesoriu colorat ce face parte din vestimentatia si personalitatea ei. 
    
   Nu am facut inca cununia religioasa cu sotul meu, insa ma bucur ca am descoperit un site florarie online plin de culoare si emotie, care va va bucura nu doar ochii ci si gandurile. 
   De cand l-am descoperit mi-e gandul mai tot timpul la cum va arata rochia si buchetul meu, toate sunt asa de frumoase de nici nu stii pe care sa-l alegi. 
   Fata mea mi-a spus ca ii place foarte mult buchetul de fluturi  sau cel purple (invatam engleza) asa le-a numit ea, care intr-adevar sunt minunate, ca intr-o poveste.

   Lumanarile de cununie stiam ca sunt inalte si simple, insa, pe FlorideLux.ro toate lumanarile au culoare, personalitate, stil si sunt atat de frumoase incat orice mofturos va fi incantat.

   Sa va spun cateva lucruri despre FlorideLux.ro unde florile au Petale de viata

- este o florarie online cu preturi accesibile,
- mare varietate de produse (peste 5000) de ex: ursuleti din flori, animale, cani, cutii cu flori, seturi de cosmetice etc.
- livrare gratuita in toata tara, livare in strainatate
- un mare avantaj : cardul de fidelitate cu discount 20% la orice comanda (pentru membri inregistrati cu o comanda de minim 1000 lei in ultimele 3 luni, sau cu minim 10 comenzi in ultimele 3 luni)
- florile sunt ingrijite si hidratate pentru a rezista si a-si mentine prospetimea pana la 7 zile la destinatar :)

  Recomand site-ul pentru produsele frumoase precum lumanari de botez la Flori de Lux si aranjamente florale de nunta pentru mese  realizate din flori atent ingrijite pentru momentele speciale din viata ta.
   

   Va las mai jos cateva poze ca sa va incant privirile, eu am ramas placut surprinsa de aceste minunatii :)


                                                           Catelus din flori




                                                  Lumanare botez cu ursulet din flori


  
                                                           Cana cu flori
 


 

                                      Barza din flori (cadou pentru prietenii care nu au copii :))) )




Kisses,
EVAblog
    

2 comentarii:

  1. imi plac florile,iar barbatilor din viata mea daca pot spune asa,adica tatalui meu si sotului meu le plac florile ,barem sotul ma innebuneste cu florile ,in ghivece ,pe unde poate sa le puna ,pe unde nu poate el are flori ,revenind la subiect aranjamentele sunt superbe,iar faptul ca aceasta florarie are si livrare gratuita in toata tara este de aprecit ,felicitari pentru ei si pentru tine pentru acest articol,pupici

    RăspundețiȘtergere