sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Cumparaturi online





        Cumparaturi inteligente




     Imi plac cumparaturile, cred ca nu este fiinta pe aceasta planeta de la mic la mare, careia sa nu-i placa. "Vanez" in special reducerile, pentru ca asa salvez mai multi bani si pentru alte cumparaturi. 

    De multe ori am cumparat de pe ebay, amazon etc (site-uri gen okazii.ro) si mi-ar fi placut sa am cupoane de reducere ca sa pot lua mai multe produse, si ce credeti am gasit un site dedicat reducerilor online (URAAAAA) 

    Dontpayfull se numeste site-ul unde gasiti cele mai bune oferte si cele mai mari reduceri, va recomand sa va inregistrati mail-ul pentru a primi ofertele cele mai bune la timp.




Ma bucur ca am descoperit acest site si il pot impartasi cu voi, pentru ca asa va puteti bucura de shopping cu reduceri, de exemplu poate vreti sa va luati o pereche de adidasi Jordan de pe ebay sau amazon si stiti ca sunt scumpi cu preturi incepand de la 2-300 $, asa cu un cupon de 20% 50% sau 70% va puteti comanda linistiti produsele preferate si mai si economisiti. De cate ori nu ati vazut pe site-uri haine si accesori care ne depasesc bugetul, cum ar fi o geanta scumpa, o geaca de piele sau o haina de blana, poate o pereche de UGG-uri originale, dorinte pe care acum vi le puteti indeplini cat ai zice Reduceri

Au cupoane de reduceri pentru multe site-uri online, chiar se merita sa va inscrie-ti, nu stiti cand veti avea nevoie sa cumparati ceva, in viata trebuie sa fi precaut...

Cu doar un click aici va alegeti categoria de unde vreti sa faceti cumparaturi, brand-ul, si apoi oferta (cuponul) care vi se pare cea mai atractiva, am gasit foarte multe si abia astept sa imi pun cativa banuti deoparte ca sa fac un mic shopping 

Asta inseamna sa faci cumparaturi inteligente.











Kisses,
EVAblog



2 comentarii:

  1. este interesant artiolul,intradevar dupa cum spui sunt reduceri daca le vanezi si ai parte de produse super bune,eu nu am cumparat niciodata de pe un site si nnu stiu daca as face/o ,nu am incredere si mai mult nu prea am curaj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa eram si eu, dar am inceput sa am incredere in anumite site-uri si cam de vreo 2 ani comand daca gasesc ceva bun si la un pret ok.

      Ștergere