duminică, 10 ianuarie 2016

Prison Break




          Cum am reusit sa vad toate seriile Prison break intr-o saptamana?!



     
       In urma cu 5 ani eram insarcinata in ultimele luni cu baiatul, fata era cu mama la tara (avea 1 an pe atunci) si sotul era in concediu, iarna fiind nu prea aveam ce face, sarbatorile trecusera, ce sa facem, ce sa facem... 

      Am zis :"cauta si tu iubi un film" si asa am dat de seriile Prison break, care mi-au placut foarte mult in special 1, 2, si 3, al 4-a sezon deja mi se parea ca o lungeste aiurea dar am continuat sa il urmaresc. 
     A fost singurul serial care m-a tinut treaza caeva nopti bune, dupa primele episoade nu te mai poti opri. 

     Primul sezon 22 episoade (mi-au placut cel mai mult)
     Al 2- lea sezon 22 episoade
    Al 3-lea sezon  13 episoade
    Al 4-lea sezon 24 episoade

     In serialului este despre doi frati, unul acuzat pe nedrept de o crima si condamnat la moarte, celalalt intra la inchisoare sa il ajute sa evadeze. odata evadati incerca sa ramana liberi pana ce unul dintre ei ajunge din nou la inchisoare si iar incep planurile de evadare.

    Mi-a placut foarte mult pentru ca este ca in viata, intalnesti tot felul de oameni, pe cei fara scrupule, cei fara demnitate care se vand pe nimic, si oameni loiali care te ajuta neconditionat.
 
    Din cate am citit despre Prison Break, au facut cateva episoape si vazand ca au asa mare succes au continuat pana la 4 sezoane insa al 3lea si al 4lea prea trase de par dar in principiu mi-a placut foarte mult si finalul este waw.

   Vazand episop dupa episod am fost mult mai captivata decat cum era la televizor un episod sau doua pe saptamana, deja uitai tot ce se intampla in episodul vechi.




Ati vazut acest serial?


Kisses,
EVAblog 


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu