vineri, 29 ianuarie 2016

Premii pentru copii

      Concurs cu premii pentru copii :)




      Buna ziua, buna sa va fie inima si bine v-am gasit mamici, bunici si tatici,
    Stiu ca trebuia sa inceapa concursul saptamana viitoare, dar este cam aglomerata (pentru mine), si nu vreau sa par neserioasa, asa ca ii dau drumul cu cateva zile inainte :))) URAAAA

    Am doua premii unul pentru fetite si unul pentru baietei, sper sa va placa :) :*

Primul premiu pentru fete:

- sapun Nivea baby
- mini portofel Frozen (contine 2 prajituri frozen - sunt delicioase)
- periuta de dinti 
- cutie sendvis
- cutie suc portocale Timbark
- baton Nesquick




Premiul al doilea pentru baieti:

- sapun Nivea baby
- mini portofel Frozen (contine 2 prajituri frozen)
- periuta de dinti
- cutie sendvis
- cutie suc portocale Tedi
- baton cereale cu Avioane


 Am incurcat putin batoanele in poza da nu-i problema :)))

Ce trebuie sa faceti? 
Simplu, am adaugat un formular, in care trebuie sa adaugati numele de GFC cu care v-ati abonat, share-ul concursului (public), adresa de e-mail, si ce premiu va doriti.
Nu-i asa ca e simplu?!

Concursul se termina pe 25 februarie, si castigatorii ii voi anunta pe 1 martie. 
Succes!

P.S. Nu uitati sa dati like si paginii mele de facebook
Va astept in numar cat mai mare!







Kisses,
EVAblog


12 comentarii: