vineri, 29 ianuarie 2016

Brenatt




          Ceas Brenatt in ziarul Gazeta Sporturilor 

                   + cadou cartea 100 cai spre fericire de Timothy J. Sharp





        Zilele trecute am vazut reclama la ziarul Gazeta Sporturilor in care anuntau lansarea unei colectii de ceasuri din 28 ianuarie 2016 pana pe 7 aprilie, la 2 saptamani, 6 ceasuri marca Brenatt crystal edition accesorizate cu elemente Swarovski, la pretul de 45 lei.

Ceasurile le puteti gasi la toate chioscurile de ziare:

 Moonlight – 28 ianuarie 2016 + cartea 100 de cai spre fericire
Sun – 11 februarie 2016
Emerald – 25 februarie 2016
Capri – 10 martie 2016
Boreal – 24 martie 2016
Black Diamond – 7 aprilie 2016

                                                Sursa poza blogulcolectionarului.net
     


    
       Joi am mers la chioscurile cu ziare si mi l-am cumparat, primul este ceasul Moonlight.




       

      Cureaua este alba din silicon, cusuta pe marigini, este foarte moale si se vede foarte bine pe mana, imi place enorm de mult.
     Sa pastrati cutia, pentru ca are garantia, in cazul in care se strica (mecanismul) ceasul il puteti repara.
     Are mecanism japonez, logo-ul este gravat pe cadran si capac.

    Vreau sa imi mai cumpar ceasul sun si cel boreal, iar sotul mi-a zis ca vrea sa i-l cumpar pe cel din 10 martie...abia astept...


Voi l-ati acumparat? Sau vreti sa va cumparati vreun ceas din aceasta colectie?




Kisses,
EVAblog



    

Un comentariu: