miercuri, 6 ianuarie 2016

Body Milk





             Nivea body milk nourishing - dry to very dry skin

                                         - review - 





          Anul trecut (noiembrie) am primit o gentuta Nivea cadou in care am gasit 3 produse si anume : 
  - Nivea body milk nourishing
  - Nivea anti - perspirant invisible black & white
  - Nivea Soft Cream





         Astazi am sa va vorbesc despre Nivea body milk nourishing pentru piele uscata si foarte uscata.

  Imi place iarna la nebunie insa tenului meu nu prea ii place de aceea ma bucur tare mult ca am primit acest set Nivea.

  La inceput am avut o usoara retinere in a-l folosi pentru ca am citit ca, contine ulei de migdale si ma gandeam ca imi va lasa pielea grasa, insa nu a fost asa, dupa dus aplic laptele pe corp (dar nu pe fata, pentru ca nu se absoarbe si simti tenul gras si incarcat) si pana a doua zi pielea ramane catifelata, se absoarbe foarte usor, insa parfumul nu ramane mult timp pe piele cel mult o jumatate de ora dar nu ma deranjeaza.

  Folosit in mod continuu 15 zile pielea va deveni mult mai elastica, hidratata si isi va recapata aspectul natural, va deveni moale si catifelata la atingere. Ofera o senzatie rece cand il aplici si imi place foarte mult.

 Fiind bine ambalat in special capacul care sta foarte bine si nu se deschide se poate lua in geanta de voiaj.











                                                             


     Am vazut pe pagina de facebook ca v-a placut puzzle-ul si am zis sa mai fac un joc cu voi si puteti castiga un lapte de corp Nivea exact ca acesta.
     O sa jucam FAZAN, mai stiti jocul nu? Am sa scriu un cuvant iar voi imi lasati in comentarii altul care incepe cu ultimele doua litere din cuvantul scris de mine.... Intr-o saptamana aleg castigatorul/castigatoarea :)

    CREMA







Kisses,
EVAblog





71 de comentarii:

  1. Macaroane e primul comentariu deci urmatorul ar fi..
    nestemate

    RăspundețiȘtergere
  2. maiaua si am inchis ,dar sa continuam jocul fara sa inchidem /mama

    RăspundețiȘtergere
  3. Machiaj
    Fb gabriela nastase

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ajutor


    Apropo de NIVEA SOFT, o folosesc si eu in prezent, e una dintre cele mai bune creme de zi pe care am folosit-o, o recomand cu caldura. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. maimuta e ultimul comentariu
    tarus

    RăspundețiȘtergere
  7. andreea loredana am fb..nu stiu cumm sa fac sa-mi apara cu nume

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu siguranta de NIVEA SOFT, o folosesc si eu in prezent, e una dintre cele mai bune creme de zi pe care am folosit-o, o recomand cu caldura. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. macadamia fb Mihaela Scarlat

    RăspundețiȘtergere
  12. repaus-FB-CORNELIA BECHERU

    RăspundețiȘtergere
  13. Machiaj,maimuță fb constantin aurora

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place, astea da, felicitari, bravo, like&share, orce in sensul bun este bun,.,particip.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sau daca trebuie sa inceapa cu ultimele 2 litere scrise de tine: manichiura

    RăspundețiȘtergere
  16. mandarina , fb alina nicoleta preda

    RăspundețiȘtergere
  17. Ierbar
    Fb Victorița Nastase

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. recunostinta
    fb naste elena

    RăspundețiȘtergere
  20. țăruș Fb: Gheorghe Georgiana Madalina ( smadalinageorgiana)

    RăspundețiȘtergere
  21. țăruș Fb: Gheorghe Georgiana Madalina ( smadalinageorgiana)

    RăspundețiȘtergere
  22. Stop joc :) Multumesc pentru participare, in scurt timp sper sa reusesc sa pun clipul cu extragerea, pe facebook. Pupici

    RăspundețiȘtergere