sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Avon si comorile desertului


                              Review 

           Gel de curatare Treasures of the Desert

      Crema de maini regeneranta Treasures of the Desert

  Masca de fata cu argila saponifera Treasures of the Desert

 

  Buna sa va fie inima dragii mei,

   Toate trei contin ulei de argan foarte bun pentru toate tipurile de ten.

    Am sa incep cu masca de fata cu argila saponifera treasures of the desert Avon (75 ml), in primul rand ador parfumul acestei masti si in aldoilea rand imi place ca se intinde foarte usor pe ten si trebuie sa o faceti repede pentru ca se usuca la fel de usor, de aceea trebuie sa stati cu ea pe fata intre 5 - 10 minute, apoi am indepartat-o cu apa calda
   Dupa aplicare am avut o usoara senzatie de usturime in zona gurii, dar a trecut repede, cred ca pentru prima utilizare este normal, dupa ce am folosire mi-a lasat tenul foarte catifelat, proaspat, si cel mai important nu usuca pielea. 




       
   Al doilea produs gelul de curatare Treasures of the Desert Avon, l-am folosite de doua ori si este foarte bun.
   L-am aplicat pe tenul umed apoi prin miscari circulare lente, evitand zona ochilor, am masat fata cateva secunde si l-am indepartat cu apa usor calduta si mi-am sters fata usor cu un prosop moale si curat. 
   Tenul a fost foarte fericit dupa aceasta etapa de curatare, l-am simtit foarte curat si improspatat. 
   Tratamentul trebuie facut seara sau mai devreme, daca va hotarati sa nu mai iesiti din casa, pielea are nevoie de cel putin doua ore ca sa-si recapete PH-ul, si nu se aplica machiaj, doar crema hidratanta.
   Gelul indeparteaza celule moarte aflate la suprafata tenului, excesul de sebum si cosurile sunt reduse.

   Al treilea produs folosite de mine din gama Treasures of the Desert de la Avon este crema de maini regeneranta. 
  Am aplicat aceasta crema seara dupa dus, pentru ca am vrut sa o testez, a doua zi mainile erau foarte hidratate, mi-a placut mult, avand in vedere ca mainile mele sunt tot timpul uscate din cauza detergentilor pentru vase, aceasta crema mi-a redat elasticitatea si hidratarea de care aveam nevoie. 
  Se absoarbe foarte bine, insa raman mainile putin uleioase, din cauza uleiului de argan, de aceea prefer sa o folosesc inainte de culcare ca sa ajung la efectul dorit.
   Parfumul acestei creme este minunt, imi venea sa stau cu mainile la nas intruna :))) 

  Pretul acestui set a fost de 18,99 din catalogul Avon pe luna ianuarie, daca vreti sa comandati va astept cu mare drag pe pagina mea de reprezentant unde va pot indruma si sfatui sa luati cele mai bune produse si la preturi mici.














Kisses,
EVAblog

Un comentariu:

  1. produse de calitatea ,am avut si eu si am fost foarte multumita de crema .

    RăspundețiȘtergere