sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Apimond




            Review Apimond ~ apa tonica demachianta cu flori de portocal




        Buna sa va fie inima oameni frumosi,

   Am tot vazut pe facebook fete care vorbeau de produsele Apimond, produse naturale - bio, si am zis ca e timpul sa incerc si eu, mi-am cumparat o apa tonica pentru ca, chiar daca nu ma machez tot timpul, seara inainte de culcare imi curat tenul de praf si impuritati ( fata si gatul). 

   Imi place ca are "pas pas" cum zic eu la produsele cu pulverizator, cateva pas-uri pe un disc cosmetic demachiant iti asigura un ten curat, tonifiat si hidratata, in plus se poate folosi pe toate tipurile de ten.
   Este speciala pentru machiajul rezistent la apa, il indeparteaza cu usurinta, in special rimelul rezistent la apa, cu alte produse nu se lua asa usor, trebuia sa aplic de mai multe ori, insa cu apa tonica Apimond aplic de doua ori si rimelul dispare.
  Stiti ca am tenul uscat si imi era teama sa nu ma usture, sau sa simt pielea lpicioasa, insa nu a fost asa, dupa aplicare imi simt tenul curat, improspatat, tonifiat, si nu am avut deloc senzatia de piele uscata, sau piele care strange, din contra a devenit elastica.

  Parfumul este unul proaspat, miroase a primavara, se simte mirosul de miere, e o combinatie foarte placuta.
  Inainte e utilizare trebuie sa agitati recipientul apoi pulverizati pe discul demachiant.
  Ma bucur tare mult ca avem produse romanesti 100% naturale cu care ne putem mandri, si pe care le puem folosi fara a dauna tenului.

De cand folosesc aceasta apa tonica nu mai am probleme cu tenul, nu mai am pielea uscata si ma simt foarte bine dupa ce o folosesc, da o stare de prospetime intregului corp ai o senzatie de bine, cred ca stiti la ce ma refez... :)

  Recomand cu drag produsele romanesti Apimond, pe aceasta apa tonica am dat 25 lei, si o puteti gasi aici

  Beneficiile folosirii apei tonice Apimond:

- ten curat fara impuritati
- piele hidratata fara zenzatia de piele care strange, ii reda elasticitatea
- previne formarea ridurilor si a semnelor de imbatranire
- poate fi folosit pentru tenul tanar sau cel matur 
- improspateaza tenul si ofera un aspect stralucitor










Ati folosit produse Apimond? Cum vi se par?


Kisses,
EVAblog
   

Un comentariu:

  1. Am auzit de aceasta marca si ca sunt produse narurale,bio ,dar nu am avut ocazia sa incerc.

    RăspundețiȘtergere