joi, 21 ianuarie 2016

About love...




       Surprinde-ti partenerul din viata ta 




    Vine o vreme cand se asterne monotonia in cuplu, uneori duce la despartire, alteori daca relatia este bazata pe iubire, va trece peste acest impas.

     Dar de ce sa asteptam monotonia cand in secolul 21 avem atatea posibilitati de a ne surprinde barbatii, una dintre ele am sa v-o dezvalui chiar acum: surprinde-l cu o cina romantica si o tinuta sexy, sigur va aprecia gestul tau dupa o zi obositoare la serviciu.
     Nu astepta ocazii speciale ca sa-i arati ca-l iubesti.

     Zilele trecute cautam pe net seturi de lenjerie intima clasica si ce sa vezi am gasit unul cu lenjerie sexy care mi-a placut si am zis sa impartasesc si cu voi.

     Site-ul just4girls are lenjerie sexy pentru toate gusturile, pentru fete rele sau fete cuminti :) dar si lenjerie clasica.
     Daca nu va convins site-ul online si sunteti din Bucuresti sau aveti drum in Bucuresti si vreti sa luati un cadou iubitei sau sa va surprinde-ti iubitii, gasiti showroom-ul intr-un cadru intim ferit de privirile curiosilor :)
 
    Imi plac lenjeriile pentru ca nu sunt vulgare, sunt sexy iar acest lucru este de apreciat, cred ca  articol este bine venit pentru ca se apropie Valentine's Day si inca mai aveti timp sa va luati inima in dinti si sa va comandati un produs cu care va veti incanta privirile iubitului/sotului.

   Eu am deja cateva produse pe lista de cumparaturi:

rochie cu portjartier
- body sexy
- halat alb
- set lenjerie clasica (apropo e super frumos)

 

 P.S. : daca nu v-am convins fetelor sau inca nu stiti ce sa faceti, lasati site-ul deschis pe laptop sau pc, iar pe 14 februarie poate primiti un cadou sexy de la iubit/sot. :*
 
 






Kisses,
EVAblog
   

Un comentariu: