joi, 31 decembrie 2015

Be bright




            Sfarsit de an parfumat

     Euphoria Calvin Klein 100 ml

  

      
     Anul trecut am avut o comanda de pe aoro in care am primit o monstra de parfum Euphoria Calvin Klein si pentru ca mi-a placut foarte mult mi l-am comandat de pe emag (in ei am incredere cand vine vorba de parfumuri) la pretul de 180 de lei.
  
    Parfumul pentru mine este un accesoriu care isi lasa amprenta in locurile sau in mintea persoanelor cu care iei contact.
   

   Ador in special parfumurile dulci, fresh, acelea care nu sunt grele, mi s-a intamplat sa stau langa cineva care purta un parfum dulce dar greu care imi dadea o senzatie de greata (fiecare cu gusturile lui) si nu stiam cum sa termin conversatia mai repede pentru ca nu imi placea deloc sa inspir acel parfum.



  Fiind un parfum dulce ai nevoie de doar 2 - 3 pufuri si intreaga zi iti va fi invaluita in mireasma lui.     Este un parfum seducator, rafinat, elegant. 
  Persista pe piele intreaga zi cu succes, iar pe haine dureaza chiar cateva zile.


  Ambalajul de asemenea denota foarte multa elganta.
  
Notele din care e compus Calvin Klein Euphoria:

Note varf : tonuri verzi, curmal japonez, rodie
Note inima : lotus, orhidee
Note baza : mosc, tonuri de crema, mahon, cihlimbar, violeta


Calvin Klein Euphoria este unul din parfumurile preferate si sigur va ramane mult timp.





Kisses,
EVAblog




  
   
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu