vineri, 4 decembrie 2015

Be you




          Review L'Oréal Paris Super Liner Perfect Slim



        Cativa ani (prin liceu cel mai mult) am folosit doar creioane pentru ochi, diferite firme, unele erau pigmentate, altele nu rezistau o zi intreaga, altele se intindeau pe fata etc, cred ca stiti acele creioane ADA care erau un fel de alba neagra - o data nimereai un creion super altadata era o catastrofa :)) mai erau creioanele retractabile de la Avon sau Oriflame care nici acelea nu prea erau super ok.


       
        Dar a venit si ziua in care am achizitionat, in uma cu un an si jumatate, de pe aoro creionul dermatograf L'Oreal Paris Super Liner Perfect Slim - a fost dragoste la prima aplicare :)
        Imi place pentru ca este usor de manevrat, premitand trasarea unor linii elegante si intense, subtiri sau groase.
       Are varful de 0,4 mm, culoarea este mata si rezista cu usurinta 24 de ore, se usuca foarte repede dupa aplicare, chiar daca te freci la ochi din greseala nu se intinde.
     
        L-am achizitionat la pretul de 22 Ron, mi se pare un pret foarte bun pentru un produs care merita cumparat.
  










Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu