sâmbătă, 5 decembrie 2015

Revlon Colorstay




        My love...

    Revlon Colorstay - 250 fresh beige - oily skin



    Astazi fac review la o 'dragoste' mai veche pe care am cautat-o mult dar in sfarsit (de vreo 3 ani) se afla in cutiuta mea de make-up.
    Revlon Colorstay este fondul de ten descoperit dupa multe cautari si incercari esuate in descoperirea fondului de ten perfect.

    Am incercat multe pana sa il gasesc pe acesta, cele incercate si testate au fost de la Vichy, Rimmel, L'oreal, Max Factor, Astor si Luxe (Avon) - unele mi-au placut intr-o oarecare masura iar altele dezamgire totala.
   
    Revenind la Colorstay am sa va povestesc cum l-am descoperit, eram in cautarea fondului de ten perfect asa ca am dat un search pe google "cel mai bun fond de ten" am intalnit tot felul de pareri insa despre Colorstay doar cuvinte de lauda.

    Este fondul de ten perfect, in primul rand ca il puteti gasi in 2 variante pentru ten gras (oily skin)  si ten uscat (dry skin), si in al doilea rand este laudat pentru ca merita.
   Am luat varianta oily skin desi am tenul uscat (dar nu mi-l usuca, inainte sa-l aplic cu o jumatate de ora imi dau pe ten cu crema nivea soft ) pentru ca are acoperire mai buna decat cel pentru piele uscata.
    L-am comandat prima oara de pe olx si eram foarte bucuroasa si nerabdatoare sa-l incerc.

    La prima aplicare mi-a placut enorm, dar am zis ca trebuie sa-l testez in mai multe conditii si ce credeti? nu, nu m-a dezamagit ci m-a facut sa il ador. 
  Textura lejera si lichida il face ca acesta sa se intinda mult mai usor atat cu degetele cat si cu pensula sau buretele, eu il aplic cu degetele, mi se pare ca se intinde mai bine.  Este rezistent la transfer, adica nu am gasit urme pe telefonul meu sau pe haine.

   Nu incarca tenul si imi simt pielea fina oferindu-i in acelasi timp un aspect semi-mat. 
   Ofera rezistenta de 24 ore, l-am testat si rezista cu succes pe ten, si acoperire medie usor spre mare, nu se strange sub ochi, acopera cearcanele, petele si ajuta tenul usor accenic sa-si ascunda imperfectiunile.
   
    Nu ma deranjeaza ca nu are pompita pentru ca il 'scutur' de cateva ori apoi aplic o mica cantitate  pe mana iar apoi ori il intind cu degetele ori cu buretele.

   










   

      

Un comentariu:

  1. eu nu folosesc fond de ten ,dar dac as folosi mi-ar place sa fie unul care sa nu-mi incarce tenul ,si sa nu lase urme pe haina si pe telefon si sa fie pentru tenul meu,asa cum este acesta pe care il folosesti si tu.

    RăspundețiȘtergere