sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Vanilie neagra :O



       Review Vaniglia Nera - crema nutritiva pentru corp



           
      Ma bucur ca am avut ocazia sa incerc aceasta crema Vaniglia Nera Bottega Verde 200 ml, am primit-o din Italia, este o crema ce promite (asa cum scrie pe ea) un parfum de vanilie si hidratare intensa.
     

     Parerea mea: 
     In primul rand parfumul este de vanilie dar subtil, nu foarte puternic dar dulce si placut in acelasi timp de care m-am indragostit, parfumul persista pe piele foarte mult. O combinatie de arome care te va face de la prima aplicare sa te indragostesti.
     Hidrateaza pielea foarte bine, recomand pentru pielea uscata asa cum este a mea, pentru ca va face minuni, recomand si pentru ten normal sau mixt.
     In al doilea rand imi place pentru ca se absoarbe in piele foarte repede si nu ramane pielea unsa, asa cum se intampla la multe creme hidratante care la dus zici ca ai turnat o sticla de ulei pe tine :)))

    Iarna am foarte mari probleme cu pielea in special cu cea de pe maini, din cauza frigului mi se usuca si imi crapa foarte rau mainile, insa de cand am acesta minunatie in trusa mea nu mai am probleme, pielea acum imi este foarte hidratata, si cum am spus mai sus intra foarte repede in piele si atunci cand spal vasele la aproximativ 15 min dupa ce mi-am dat cu crema nu se simte, pielea ramane catifelata ore bune...

     Textura nu este una foarte consistenta, este un pic mai lichida decat alte creme, insa chiar si asa ajuta pielea si o hidrateaza pentru cateva ore.
  
    Pretul nu este foarte mare 10-12 euro, asa ca daca aveti posibilitata va recomand sa o cumparati. Nu veti fi dezamagiti.

   De curand am descoperit Bottega Verde Romania de unde puteti comanda online, au produse pentru ingrijirea corpului, a parului, parfumuri, produse pentru copii si barbati etc.

  




  

3 comentarii:

  1. nu am auzir de aceste produse pana acum ,important pentru mine este ca sa hidrateze bine,dar...vanilia nu prea ma incanta,dar....fiecare cu gustul lui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au foarte multe produse bune, gasesti mai multe arome- pentru toate gusturile ;)

      Ștergere
    2. Buna, Raluca! Am tinut sa iti scriu, intrucat intr-adevar produsele Bottega Verde merita toata atentia (doar ca pana acum s-au gasit doar in farmaciile Help Net si doar cateva tipuri de seturi, nicidecum toata gama de produse). Sunt produse de calitate, cu ingrediente naturale si fara adaosuri chimice din plin, asa cum ne-a obisnuit piata de cosmetice. Iar in ceea ce priveste Vanilia Neagra - nu miroase deloc asa cum am crede cand ne gandim la vanilie - dulceag adica... Este un miros puternic, intr-adevar, dar mai degraba oriental, un miros ametitor, dar deloc dulce, foarte rafinat insa. Iti recomand cu caldura sa incerci produsele Bottega Verde, mai ales ca acum pot fi comandate si direct din Romania - in Romania online.

      Ștergere