sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Angel in disguise



               Inger sau Demon 



   Eram inca la liceu si stiu ca primeam acasa reviste cu oferte, poate mai stiti acele concursuri/oferte nici nu stiu cum sa le numesc in care spuneau ca ai castigat o casa sau o masina, dar cheia este inca la ei si daca o vrei trebuie sa comanzi un produs iar apoi iti trimit cheia apartamentului sau a masinii. Mama mereu zicea "hai sa comandam si noi ceva poate ne dau astia o casa" :)) si eu " mama, crezi ca iti da cineva o casa petru un produs de un milion?" :))))
   In fine... intr-una din acele oferte am gasit o mostra de parfum - servetel parfumat, asa era inainte mostra  nu cum sunt acum... asa am descoperit Ange ou Demon de la Givenchy si de cum l-am mirosit mi-a ramas in minte, il adoram.

   Tin minte ca am mers in piata si am intrebat la toate chioscurile daca au parfum/spray asemanator cu mirosul din servetel... :)))) ce minte aveam :)))

   A trecut ceva timp si imi daduse mama 500 lei sa ma duc cu sora mea la Bucuresti sa imi iau geaca, cizme... pe atunci habar aveam ce e Sephora, am intrat sa isi caute ea ceva si am vazut parfumul si crema, parfumul era foarte scump, nu mai tin minte cat costa, dar crema avea 200 ml si costa 200 sau 250 lei. Nu mi-am mai luat nimic de imbracat bineinteles doar crema si eram tare fericita ca in sfarsit am lucrul pe care mi-l doream de foarte mult timp. 
   Crema si-a meritat toti banii, miroseam toata a Ange ou Demon, singura diferenta este ca una e crema si celalalt parfum, in rest miros la fel. 

   Anul trecut mi-am cumparat si parfumul 100 ml de pe emag cu 240 lei
   
   


  Parfumul este senzual, demonic, fermecator, senzatii contradictorii cum se gasesc in fiecare femeie. Intruchipeaza perfect puritatea, eleganta, inspiratia si spiritul ludic. 
  Notele de inceput au arome delicate de mandarine dulci, sofran si cimbru narcotic. Notele de mijloc ale parfumului (inima) ascund discret cea mai pura esenta de crini, orhidee si ylang-ylang seducator. Te va cucerii aroma de stejar si aroma sofisticata de trandafir , vanilie si boabe de tonka.

  Va fi un excelent insotitor in orice situatie pentru ca este genul de parfum care fascineaza ...




Ati avut vreo experienta asemanatoare?


Kisses,
EVAblog




2 comentarii:

  1. doamne ,l-ai detaliat atat de mult si bine ,ca aproape ii simt mirosul,mia-r place sa-l incerc si m-ai facut curioasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. il recomand cu mare drag, e parfumul meu preferat.

      Ștergere