sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Yes or no


    Pro sau contra hainelor cumparate online



    Acum ceva timp daca ma intreba cineva daca imi plac cumparaturile online mai ales la haine as fi spus cu siguranta DA! Insa dupa cateva experiente de acum voi spune categoric NU!
    
    Prima oara mi-am cumparat o pereche de pantofi, ce-i drept i-am luat pentru ca erau ieftini, dar putin dai putin primesti, pantofii erau ok insa marimile nu se potriveau asa cum scria pe site.
    A doua oara mi-am luat o camasa, arata super pe tipa, am zis asta e ce imi trebuie, o port asa, daca ma duc acolo merge cu cizmele alea, aha..  pana a ajuns coletul si am ramas surprinsa pentru ca materialul era foarte bun, dar venea foarte urat pe mine (starshiners.ro)
    A tria oara mi-am luat o salopeta din bumbac cu maneca lunga, pantaloni lungi si o alta pereche de pantaloni sport, nu prea erau mari detalii pe site despre haine, insa pe pagina lor de facebook erau numai cuvinte de lauda. Am primit comanda, salopeta arata ok insa materialul era praf, pantalonii sport aveau o talie exagerat de mica iar la gamba erau stransi ceea ce pe site nu scria si nici nu se observa (lokka.ro)
    A patra oara mi-am luat niste cizme scurte gen UGG cu puf detasabil, cica reducere de la 120 lei la 99 lei plus transport. Cizmele foarte ok, si acum le am si sunt foarte bune, insa pretul de doua ori mai mare decat in magazine.
    A cincea oara mi-am luat o rochie, arata super pe acel site, recomandari despre produs, insa cand a ajuns am zis ca nu imi vine sa cred, un material care se scamoseaza foarte repede, nu venea deloc ca pe site, un total dezastru (karla.ro)
   A sasea si a saptea oara am nimerit si am zis ca e ultima oara cand comand haine si incaltaminte online. Mi-am luat o rochie si niste cizme lungi pana la genunchi, ma bucur ca am nimerit ceva bun insa si magazinul/brandul a contat de aceasta data. Uneori ce este scump este si bun. Recomand lafemme.ro haine si depurtat.ro sau matar.ro pentru incaltaminte

   Upss :) mi-am adus aminte am mai avut 3 comenzi cu incaltaminte care au fost ok (depurtat si matar) Poate incaltaminte mi-as mai cumpara online gen adidasi, balerini, cizme  dar nu pantofi. 
    


   De aproape 2 ani nu mi-am mai cumparat haine online, prefer sa pierd o zi prin magazine dar sa gasesc ceva bun si pe care sa le pot purta. Dar niciodata sa nu spui niciodata :)

  Voi ce experiente ati avut cu magazinele online?

Kisses
EVAblog


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu