sâmbătă, 28 noiembrie 2015

C-thru



       Review Parfum C-thru Golden Touch




        De ceva timp nu mai sunt la moda parfumurile C-thru, B.U., Pret a Porter etc cred ca va aduceti aminte de ele, erau in voga acum cativa ani :) Asa ca am vrut sa mai incerc un parfum (apa de toaleta) C-thru, initial am vrut sa achizitionez varianta albastra Charming dar nu am mai gasit, si pentru ca aveam deja cumparat deodorantul spray Golden Touch si imi place foarte mult am cumparat si parfumul. 
       L-am achizitionat de pe emag.ro la pretul de 44 lei anul trecut. 



       Notele de patchouli si mosc caracterizeaza femeia increzatoare si puternica. 
       Imi place foarte mult in primul rand pentru ca persista destul de mult pentru pretul pe care il are si in comparatie cu alte asa zise parfumuri, in al doilea rand imi place sticla care este in degrade, iar bilutele din interior care nu sunt statice sunt foarte interesante. 
       Este un parfum pe care il putem lua cu noi peste tot, fiind foarte micut il putem strecura in aproape orice geanta. 




       Parfumul (apa de toaleta) este dulce, placut, pentru femeia eleganta si sofisticata si il recomand cu toata increderea!


Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu