sâmbătă, 28 noiembrie 2015

3 in 1 :))



      Luna si parfumurile ...



     Poate va intrebati de unde asa titlu :)) "Luna si parfumurile..." 

    Am avut 2 parfumuri (prin anul 2008 sau 2009  daca nu ma insel) pe care le-am terminat intr-o luna. Cum am reusit? Nici eu nu stiu cum :)
    Mi-au placut foarte mult si cum ieseam afara indiferent de motiv ... puf puf :))

    Am sa incep cu primul Gucci Envy Me 100 ml - a fost primul meu parfum, eram super incantata, miroase atat de bine ca ai vrea sa intri sa traiesti in el :))) glumesc, dar asa cum este si numele Envy me este un parfum care ii face pe altii/altele sa te invidieze, dulce si rafinat.
     Envy Me este clasificat ca un parfum floral deosebit de reconfortant, este o explozie unica de culori - misterios si modern, intim si senzual. 
     Persistenta este buna, ramane toata ziua pe piele, pe haine in special, imi aduc aminte ca aveam o bluza care inca mirosea a parfum dupa 2 luni.
     Envy me 2 nu l-am incercat, sper sa am ocazia sa il testez.
    
   

     Notele de varf sunt bujor, ananas, piper roz, cassia, piersica, iasomie si mango; notele de mijloc sunt bujor, mosc, ceai alb, rodie, lici, iasomie si trandafir; 
    Notele de baza sunt lemn de teak, lemn de santal, boabe de tonka, mosc si tutun.

    Recomand acest parfum, in special adolescentelor :))



    Al doilea parfum este unul foarte dulce, dar care face senzatie, mi-a placut enorm de mult, este un parfum pe care recomand sa il purtati iarna, pentru ca vara se poate sa fie prea greu fiind foarte dulce.     Este vorba despre celebrul parfum Angel Thierry Mugler
    Este un parfum ultra dulce, poate prea dulce pentru gusturile unora, dar eu il ador. Persistenta este una foarte mare ce nu se masoara in ore ci in zile. Pe haine ramane foarte mult mirosul.
     
     Note:  Vanilie, Lemn de santal, Mosc, Patchouli, Chihlimbar, Boabe de Tonka, Piersica, Pruna, Miere, Fructe de Padure, Ciocolata Neagra, Mure, Iasomie, Caisa


    Fiind foarte incantata de noile achizitii, am reusit performanta (zic eu) sa termin doua parfumuri intr-o luna :)))

   Parfumurile le gasiti pe emag
   Daca m-a intrecut careva sa imi dati de stire :)))


   Care parfum va place cel mai mult?

Kisses,
EVAblog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu